Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kan ikke du finne ut av frakt da? :) Kan se. Det er den kassa du skal ha ja. Dog uten konverter.

ca 1300 skulle bring ta for å sende pakken... -.-'

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Det ligger fremdeles en komplett kasse med konverter, oljekjøler, slanger, bærebro etc. Til 3000,- 20min unna der du bor. Hvilket du sa du ville ha torsdag for et par uker siden; skulle bare sjekke nr på din egen kasse og ringe tilbake... Kunne levere den til deg fredag påfølgende dag, eller lørdag. Henter du/noen den før helgen er omme går den for 2800,-.

Oppgitt hilsen, Kjetil

Skrevet
Det ligger fremdeles en komplett kasse med konverter, oljekjøler, slanger, bærebro etc. Til 3000,- 20min unna der du bor. Hvilket du sa du ville ha torsdag for et par uker siden; skulle bare sjekke nr på din egen kasse og ringe tilbake... Kunne levere den til deg fredag påfølgende dag, eller lørdag. Henter du/noen den før helgen er omme går den for 2800,-.

Oppgitt hilsen, Kjetil

da kan jeg ikke annet enn å beklage, nå har det seg slik at jeg sitter litt dårlig an når det gjelder penger for tiden. er ikke meningen å virke useriøs, men når man kan spare 2 lapper eller (1800kr) på å vente en uke eller 2, så gjør jeg det. blir rett og slett tvungen til det.

håper du ser problemet her, er også dritlei lei useriøse typer som sier de skal ha ting for så ikke å ringe, så vet man ikke hva man skal gjøre av seg selv.

sånn er det iallfall å ha flere ting i hodet ser jeg selv.

mvh

Skrevet
jeg har en fra en 520 94 model. passer perfekt og 2000kr og kan bli levert til kristiansand :)

samme girkasse kode? du er 100% sikker på åt det passer?? km stand på motor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...