jojr Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Var å hentet ny bil i dag. At jeg endte opp med diesel hadde jeg aldri trodd. kommer nok til å savne 6er bensin lyden. Men fikk den for en god pris mener nå jeg, så kunne ikke la være. Skulle det være noen som liker felgene (ACE Felger med 235/35 19) å vil kjøpe eller har noen Rondell d58 å bytte i, er det bare å si fra. Litt mobilbilder. 2001 mod 530DAT 221000 km Vehicle information Type Value VIN WBADP81030GS96727 Type code DP81 Type 530D (EUR) E series E39 (2) Series 5 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M57 Displacement 3.00 Power 142 Drive HECK Transmission AUT Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery SOFTLEDER/GRAU (N9TT) Prod.date 2001-01-22 Options Code Description (interface) Description (EPC) S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Towing hitch, detachable S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Tyre pressure control (TPC) S302A ALARMANLAGE Alarm system S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Integrated universal remote control S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S386A DACHRELING Roof railing S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip Code Description (interface) Description (EPC) S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headl.washer system/intensive cleaning S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S536A STANDHEIZUNG Auxiliary heating S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Car phone with cordless receiver S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German Code Description (interface) Description (EPC) S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation S970A BUSINESSPAKET Business Package S980A EXCLUSIVPAKET Exclusive package Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S202A STEPTRONIC Steptronic S266A LM RAEDER/RADIALSPEICHE 48 BMW light alloy wheel, radial spoke 48 S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German Information Code Description (interface) Description (EPC) S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjustment, electric, with memory S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S555A BORDCOMPUTER On-board computer V with remote control S602A BORDMONITOR MIT TV On-board monitor withTV S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Provisions for BMW 6 CD changer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Ville dere beholdt de orange blinklysene eller satt på hvite, jeg ble litt usikker når jeg ser bildene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Liker godt forlyktene når de har det gule i seg, men det er vel stort sett alt også. Fin bil du har kjøpt. Denne som ble lagt ut på kupp-tråden for noen dager siden vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 er finest med de orange bliklysene syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Liker godt forlyktene når de har det gule i seg, men det er vel stort sett alt også. Fin bil du har kjøpt. Denne som ble lagt ut på kupp-tråden for noen dager siden vel? Ja det var jeg som la den ut på Finn kupp tråden faktisk. Baklyktene er ikke spesiel fine med det hvite ryggelyset synes jeg, synes egentlig pre facelift er finere, men så liker jeg stripene i facelift lyktene. Men blir det helt feil med hvite sideblink og bakblink og orange forran tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Har faktisk lenge tenkt på å skaffe meg gule blink forran jeg. Det tragiske er jo at man må bytte hele lykta, og det er ikke direkte gratis da.. Angående ryggelysfelt, så kan du kjøpe deg rød lyktefilm, for så å legge på det hvite feltet. Det har jeg gjort, som du kan se i tråden min. Hadde faktisk helrøde lykter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Har faktisk lenge tenkt på å skaffe meg gule blink forran jeg. Det tragiske er jo at man må bytte hele lykta, og det er ikke direkte gratis da.. Angående ryggelysfelt, så kan du kjøpe deg rød lyktefilm, for så å legge på det hvite feltet. Det har jeg gjort, som du kan se i tråden min. Hadde faktisk helrøde lykter en stund. Har tittet på tråden din noen ganger ja, å de helt røde lyktene synes jeg var tøft. Men så er det det med at bilen ser jo nyere ut med facelift lyktene, selv om det nok bare er vi som vet om det som synes det. Skulle gjerne også hatt noen av hjulsettene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Joda. Men jeg har jo de orginale facelift lyktene jeg. Jeg liker veldig dårlig det hvite feltet til ryggelys. mulig det blir mye bedre om du fjerner det feltet på lyktene dine og. Bare å handle hjul av meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Kurrant bil til den prisen den sto til Kjøpte den ikke av Tan på Enebakk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Kurrant bil til den prisen den sto til Kjøpte den ikke av Tan på Enebakk ? Ga langt fra den prisen den stod til. He he hørt mye om Tan, men jeg har blitt fortalt om en BMW Tan på jessheim. men det er kanskje en på enebakk også. Vet ikke hvor mye det ligger i ryktene men hadde nok vært skeptisk til å kjøpe bil av vedkommenede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Jessheim Tan har flyttet til Enebakk Så bare det var en Tan som solgte Fikk den billigere og ja. Da må det jo ha vært et godt kjøp Mye røyk du på for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Jessheim Tan har flyttet til Enebakk Så bare det var en Tan som solgte Fikk den billigere og ja. Da må det jo ha vært et godt kjøp Mye røyk du på for den ? Ok. Men har hørt han er dyktig på BMW. eller? 75 ga jeg for bilen. Det er jo en del slitedeler som må byttes men tror ikke jeg kommer ille ut av det med den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Gratulerer med pent eksemplar av en e39! jeg ville beholdt frontlampene med oransje refleksbrikken, det skiller seg ut, og kler svart bil bak og side ville jeg nok gått over til hvit blink! Man trenger ikke bytte hele lykta for å bytte mellom hvit og oransje refleks, man må bare dele lampen og bytte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Det er sant Tzunami, men du må huske på at ikke alle lamper lar seg dele. Dessuten får man ikke kjøpt løse deler til lyktene, så da må man ha delelykter å ta fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 leste om en her som hadde kjøpt oransje reflekser? skal ikke si noe sikkert, siden jeg ikke har gjort det selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå