joachimb Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 hei, lufter min e36 325 for salg! er originalt en 320 men med 325 motor. har gjort mye og kostet på den en god del siste månedene! -m3 3.0 bakstilling -fk coilovers - full m-tech styling - strøkent sort skinninteriør - supersport effektanlegg - ny topplokkspakning og bunnpanne pakning, samt ny castrol olje - selve bilen har gått 190.000, motor har gått rundt 200.000 ++++++ det som må gjørest: går litt ujamnt på tomgang, vet ikke helt hva det er som gjør det. trener eugodkjenning for og få skilt, skal ikke være noe problem der den er ikke strøken i lakken. Finnest nesten ikke røst! bare noen bittesmå overfllate flekker. kom med bud! kan også byttes i e30 eller noe annet som kan være interesangt pm for mere info og bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 kom med bud. går til første mann som henter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Årsmodell? Kan bli med på rundt 35 40 000,- om du isåfall godkjenner bilen og får ut skilt. Gjerne fler utvendig bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 1992 modell. vil ha igjen hvertfall 40 for den når jeg godkjenner den. men det blir ikke før om 14 dager for drar på jobb. men kan ta flere bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 bump. ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Selges til første mann med 35 lapper sånn den står! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Intr i innbytte i 523ia med mellomlegg til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 dessverre, har kjøpt meg e60 så trenger bare penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Kanskje vært mer intr om den hadd vært EU;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 ja jeg skjønner den. men har utrolig mye og gjøre fortiden og kjøpt meg ny bil så derfor jeg selger den som den står. men om den ikke blir solgt så eu godkjenner jeg den å har den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 ja jeg skjønner den. men har utrolig mye og gjøre fortiden og kjøpt meg ny bil så derfor jeg selger den som den står. men om den ikke blir solgt så eu godkjenner jeg den å har den selv Akkurat det der jeg ikke vil høre når jeg skal kjøpe en ikke EU-godkjent bil, det er som å si: Jeg er redd for at det er mye feil på den å derfor tørr jeg ikke å godkjenne den før salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 hehe, har ikke noe med at det er mye feil på den for det er det ikke! har godt over hele bilen og gjort myyye! men om du ikke er interisert i bilen og bare skal skrive så kan du finne deg en annen plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg leter etter vinterbil, hadde den som sagt vært EU ville jeg kommet å sett på den evt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 som sagt, er ikke eugodkjent til dags dato. men kan godt hende den blir i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Make it happen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå