eriiik94 Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 hei! har en 325 e30 som begynte å koke idag. røyk kom ut fra panseret å da jeg opnet såg jeg at en slange hadde løsnet og kjølervæsken rant ut. ekspansjonstanken ble helt tom. Da jeg skulle fylle på ny væske å lufte systemet begynte væsken å boble opp fra tanken, var så ille at det fosset ut da jeg startet motoren. turtallet var litt ujvent, men ikke mye. Jeg lurer da på hva dette kan være? gåen toppakning eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larswey Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Lukt på boblene som kommer fra eksp. tank. lukter det eksos er det nok gåen toppakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriiik94 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 takker! skal sjekke imorgen. men hva annet kan det være? eller er disse feilene tegn på bare en ting, gåen toppakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larswey Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Det kan jo også være en sprekk i toppen, men det er lite sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Sjekk at den tynne overtrykksslangen som går fra radiator er åpen. Hvist den er tett så kan motoren koke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå