Daniel.B Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Heisann Driver å bytter girkasse i min E34, og oppdaget at det var litt slakke i svinghjulet, når jeg prøvde å vri det rundt. Er et dobbelmassesvinghjul, ser det ut som. Det er slakke i den bakre delen av svinghjulet. 1 cm kanskje. Skal et dobbelmassesvinghjul være slik? Legger ved et bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Ettersom det jeg har lest meg fram til, så skal et dobbelmassesvinghjul være slik. Hva veier et slikt svinghjul kontra et vanlig M50 svinghjul? Kan jeg bruke clutch fra DM svinghjul på et vanlig svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Trodde alle m50 hadde dobbelmassesvinghjul, om ikke vil neppe clutch fra dobbelmassesvinghjul passe masivt svinghjul. Flere som bruker svinghjul fra m20 på m50. Dette er masivt og veier en del mindre. Har ikke talla, men et søk i forumet burde gi svar på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå