Stigern87 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hei. Kjøpte denne bilen for ca 1 uke siden i Drammen. Har store planer for denne bilen, noe som skal bli veldig gøy. Dette er min første BMW, har altid likt tyske biler, så jeg har vært VAG fan til nå, men du verden BMW er en mye bedre bil og utrolig mye bedre å kjøre. Godt mitt søskenbarn klarte og omvende meg til BMW;-) Bilen er en BMW E39 528ia Touring 1998 mod. Planene er.: Lakkere fronten på ny pga mye steinsprut (Ordnet timeavtale og god pris) Rondell D58 8,5x18" og 10x18" med 235/40 og 275/35 dekk (Bestilt) Bygge nytt eksosanlegg med mindre mottrykk (Under arbeid) ESS kompressor montert av ESS (blir gjort om ca 3uker) Sote ruter (Ordnet pris og timeavtale) Bytte frontrute (Ordnet pris og timeavtale) Montere Quaife diff (Bestilt) Schmiedmann sports ratt (Bestilt) Poly foringer rundt om (Bestilt) Bytte ut orginal cd spiller med ny tilpasset (Ferdig) Bytte høytalere rundt om Tårn stivere fremme og bak (Bestilt) Montere senkesett fremme og stivere dempere bak pga luftfjæring Montere nye frontlykter Facelift (Bestilt Hella lykter) Montere nye baklykter Facelift sotete (Bestilt) Carbon DTM lippe på M-front fanger (Bestilt) Carbon Nyrer(Bestilt) Carbon Lyktesenkere (Bestilt) Carbon Panser Dette blir i første omgang hverfall Slik ser bilen ut nå.: Hvis noen har noen innspill så setter jeg stor pris på dette Spørsmål.. Luftfjæringa har jeg hørt at bavaria kan gå inn og senke kjøre høyden på, stemmer dette? kan jeg gjøre det selv? Ellers, takk for at dere ville lese dette, og ha en fin dag videre Mvh Stig Robert Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Du skal kunne senke høyden selv hvis du går inn i systemet og koder noen greier tror jeg. Så ut som en fin touring dette men hvorfor gidde å bytte til ratt fra schmiedmann når du allerede har et M sport ratt? Liker planene dine ellers, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigern87 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Du skal kunne senke høyden selv hvis du går inn i systemet og koder noen greier tror jeg. Så ut som en fin touring dette men hvorfor gidde å bytte til ratt fra schmiedmann når du allerede har et M sport ratt? Liker planene dine ellers, stå på Takk for svar:-) Grunnen til bytte er at det rattet jeg har nå er så utrolig slitt at det er ubehagelig og holde i;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Jeg holdt på å kjøpe denne bilen Er en veldig fin bil å se på Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigern87 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Jeg holdt på å kjøpe denne bilen Er en veldig fin bil å se på Grattis! Takker! er utrolig god bil syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lydvis Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Great car man !!! Just because i have the same Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Halla mister! Du får være flink med å oppdatere med mye bilder, alltid morsomt og se "gamle-bilen" skifte utseende. Noe som allerede har blitt forandret? Sleng ut noen bilder av hvordan den står nå, tror de fleste er drittlei de bildene du la ut, da det var de jeg brukte i salgsannonsen, og den lå ute en stund, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigern87 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Da var mye av delene til bilen bestilt, så er det bare å vente på pakker i posten Da blir det mye mere oppdateringer med bilder etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Varer ankommet! Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Må fortelle hvordan det blir med quaife diff.. Har inderlig lyst på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigern87 Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Må fortelle hvordan det blir med quaife diff.. Har inderlig lyst på det selv Det skal jeg gjøre vettu PS: Er det noen i Haugesunds området som kan montere den for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hva skjer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigern87 Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Lite, jobber mer med en aen e39 nå.. Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Skjer det noe moro her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå