Jokkke Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Damn, calypsorot E36 er faktisk ganske pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92E36 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Lenge siden post her nå, men har fått gjort noe: - Skifta skiver og klosser foran - Skifta tromler og sko bak - Skifta begge fjørene bak - Tatt av org. eksosanlegg Mangler bare og lufte bremser og montere nytt eksosanlegg. Eksosanlegget er bestilt og får det om ca 1 uke av det jeg har hørt om andre sine erfaringer fra koed. Bestilte Scorpion STW-M3 for de som lurte Så når det er gjort er det bare småplukk igjen, bruke litt owatrol polytrol på fangera o.l... Kan poste noen bilder når jeg får anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92E36 Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Da har jeg fått potta Ordentlig grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92E36 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Et spørsmål.. Noen som har vært borti det problemet at vinduet går skeivt opp og ned? Og når du tar det enten opp eller ned så knaker det og høres ut som om det knekker? Hva må jeg isåfall gjøre for å få fikset dette? Må jeg kjøpe ny vindusheis? Jeg har tatt av dørpanelet for å se etter om det er noe som er ødelagt. Men man ser jo nesten ikke inni der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Klipsene til vinduet der de festes til heisen... Ikke ukjent feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92E36 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Da har jeg fått gjort litt til! Har ikke akkurat gått fort i svinga her, men har da fått gjort litt Det jeg har fått gjort siden sist er å lakkert fangera, ikke i lik farge som resten av bilen, men i silkematt svart. Har også gått i innkjøp av svarte nyrer, ikke montert, skal bare ha på det siste strøket på fangern som da antageligvis blir gjort på tirsdag. Men på fredag bestilte jeg noen flere deler på parts and retards, da justerbart senkesett og baklykter. Kjøpte ikke noe dyrere senkesett fordi dette ikke er noen bil jeg skal ha helt 100, også gidder jeg ikke å koste på denne bilen noe særlig siden det er førstebil og vil da heller koste mer på neste bil. Senkesettet: http://www.partsandretards.no/senkesett ... /tuningart Baklykter: http://www.partsandretards.no/belysning ... -baklykter Varene får jeg vel torsdag eller fredag, så da blir det montering! Gleder meg! Kommer flere bilder da jeg har lakkert ferdig og fått på nyrer! Edit: Av felger så blir det GS bildeler sine replica felger av BBS RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92E36 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Når jeg monterte de nye baklyktene lyste ikke lysene likt, vet dere hva feilen kan være? For på venstre side lyste det midterste, og på høyre side lyste det lengst til høyre, altså tåkelyset... Jeg har sendt mail til parts and retards, men det svaret jeg fikk der var ikke akkurat utfyllende! "Begge de lysene skal lyse på begge sider. Sjekk pærene, pæreholderne og kontaktene. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Flott prosjekt Ville ikke begynt å koste på AE , fanger osv før den er i god teknisk og kosmetisk stand Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92E36 Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Flott prosjekt Ville ikke begynt å koste på AE , fanger osv før den er i god teknisk og kosmetisk stand Lykke til Nei, jeg har slått i fra meg AE og fangere for nå ja.. Jeg har som planer å ha den som vinterbil når jeg kjøper meg ny, som blir om et år eller 2 Og da har jeg så klart tenkt til å koste på den en god del mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Når jeg monterte de nye baklyktene lyste ikke lysene likt, vet dere hva feilen kan være?For på venstre side lyste det midterste, og på høyre side lyste det lengst til høyre, altså tåkelyset... Jeg har sendt mail til parts and retards, men det svaret jeg fikk der var ikke akkurat utfyllende! "Begge de lysene skal lyse på begge sider. Sjekk pærene, pæreholderne og kontaktene. " [ Bilde ] Det der er koblingsfeil, du må bytte om på to av ledningene. Er ikke sikker på hvilke, men med en vanlig målelampe bør det ikke være så vanskelig og finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Hadde samme problem på bilen min med baklyktene, fant ut at problemet er med check control, er 2 forskjellige lykter for bil med og uten check control og de er ikke kompitabel med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92E36 Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Har fått fiksa det lyset som står på hele tiden, måtte bare bytte om på noen ledninger. Men jeg glemte jo så klart at tåkelyset var feil haha. Så da må jeg få fikset det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå