UFC Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Heisann! Her er et tidligere prosjekt bil som jeg og noen kompiser pusset opp. Bilen så helt jävlig ut når vi hentet den, så pussa vi den bare ned og lakkerte. Lakkeringen foregikk ute med sprayboks. Amatörlakkering. Men bilen så mye bedre ut etter at vi var ferdig syns jeg. Pussa også opp felgene hans og lakkerete kanten i mörkerödt og selve felgen hvit Her er noen bilder för og etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Bra jobba! det ble greit med sprayboks Nå trenger du bare MYE senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 fra Yalla til Yalla med M-tech synes nå jeg ! Men kan da bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Erlendmelk. Litt enig med deg der faktisk. Men det som gjör den yalla er sprayboksen, ikke m-tecken. hehe Har vurdert å senke den men er ikke min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Ble ikke så aller værst dette! Fargevalg på felger er jeg langt unna enig i, men hjalp seg veldig å fjærne all den plastikken som stod på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Erlendmelk.Litt enig med deg der faktisk. Men det som gjör den yalla er sprayboksen, ikke m-tecken. hehe Har vurdert å senke den men er ikke min bil Mente ikke at m-tech var jalla nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Jeg føler med en gang at matt svart er jalla, tenker med en gang "billig" "jalla" osv.. så tror den hadde blitt mye tøffere i matt grå eller matt hvit! men ellers skal du ha for å redde en sliten e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Var noe vi faktisk tenkte over etter at vi lakkerte denne matt svart. Men var litt forseint gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå