rolfi Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Ja det er nåkk et bedre alternativ;-) Kan dobbeltsjekke det jeg Er ganske stødig i engelsk de fleste dagene i uka
Trond.S Skrevet September 28, 2012 Skrevet September 28, 2012 Når det kommer til forskjeller på karosseriet på M5 og resten av e28'ene har jeg finni fram til batterikasse, stabstagbraketter og valsa hjulbuer. Noen småforsjeller på braketter i motorrommet på de forskjellige modellene er det jo også, men såvidt jeg husker har de ikke mer enn to forskjellige delenummer på komplett e28 kaross. Alle småbrakettene som skilte resten av modellene finnes i bildet for frontpartiet i ETK. Hvor mye effekt har noen gang e28 blitt levert med? Høyeste jeg har finni er Hartges M5 med 330hk, samme motoren som har blitt gull verdt for alle som nå kan godkjenne e30'ene sine med 330hk/350nm tipper jeg Noen som veit om noen villere? Hadde vært drømmen om det hadde blitt samme muligheter med e28 som det har blitt med e30! Hilsen Trond
Mjørgen Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Jepp, men er det slik at jeg kan få tak i de papira fra deg om du er så heldig å får tak i de? Det må d bli en årdning på. Men må først skaffe dok papira:-)
Mjørgen Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Når det kommer til forskjeller på karosseriet på M5 og resten av e28'ene har jeg finni fram til batterikasse, stabstagbraketter og valsa hjulbuer. Noen småforsjeller på braketter i motorrommet på de forskjellige modellene er det jo også, men såvidt jeg husker har de ikke mer enn to forskjellige delenummer på komplett e28 kaross. Alle småbrakettene som skilte resten av modellene finnes i bildet for frontpartiet i ETK.Hvor mye effekt har noen gang e28 blitt levert med? Høyeste jeg har finni er Hartges M5 med 330hk, samme motoren som har blitt gull verdt for alle som nå kan godkjenne e30'ene sine med 330hk/350nm tipper jeg Noen som veit om noen villere? Hadde vært drømmen om det hadde blitt samme muligheter med e28 som det har blitt med e30! Hilsen Trond Tviler på at det er så store forandringer på m5 chassiet kontra de andre.. De har jo godkjent e28 med over 300 gamp tidligere så d må gå ann å fe en regel på godkjenning her også!
bedmund Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Okei, det er det jeg mistenker også, må vell ordne med alpina bremser og stabstag blant annet på E28. Kan ikke forstå det er hverken billig eller lett å få tak i? mener å ha lest at Alpina b7 hadde samme understell som m5? vist dette er tilfelde så er det ikke så vanskelig å skaffe.
bmw-520i Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 er ikke forskjell på karosseriet på e28 jaffal helt opp til m5 dette skriver bt selv i brevet jeg har fått.
Mjørgen Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Sender inn en søknad til BT jeg med planene mine. Så får jeg se om jeg trenger dokumentasjon på karosseri.. Er ikke mange hk d er snakk om. Får ta kontakt med alpina om jeg må ha dok:-)
Morty999 Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 jeg har søkt om å bygge om 525 til m5, bare med m30b25 turbo. og fikk alt godkjent. med e34m5 bremser, m5 stabstag osv
Haakjin Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Nice morten Hvordan tror du det går med M30b35 turbo med effekt til e28 m5 da?
Morty999 Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Nice morten Hvordan tror du det går med M30b35 turbo med effekt til e28 m5 da? jeg setter inn b25 for å få mest mulig ladetrykk ståendes i vognkortet b34 skal inn etterpå
Haakjin Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Napp av ett par plugghetter å ladd så mye du må for å få 288 hk da?
Oberland Skrevet Oktober 10, 2012 Skrevet Oktober 10, 2012 Går vel minst like mye på NM som HK dette vel? Var på kurs ilag med en fra biltilsynet tidl i år, å han snakka om att det var ting på gang med andre BMW karrosseri, tilsvarende det som har vært på E30.. Dvs, de har sendt forespørsel til BMW om hvor mye de NM de mente de forskjellige karrosseriene deres kunne "tåle". Så det er kansje ting på gang snart! Men han mente samtidig att f.eks på Z3en som jeg søkte om å bygge M62 nedi, ble det for mye NM til att de kunne godkjenne det slik det var nå.. Men å bygge om til S54 som har mye mere HK var null problem siden den har vært montert i Z3 originalt.. Men jeg har vurdert å kontakte Alpina eller Hartge jeg og, siden de har gjort slike ombygginger tidligere:)
Mjørgen Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 Stemmer nåkk det der ja Vidar! Jeg har nå søkt BT for 2 uker siden. Venter på svar! Skal bli rart og se om det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå