Kjakan Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Stemmer nåkk det der ja Vidar! Jeg har nå søkt BT for 2 uker siden. Venter på svar! Skal bli rart og se om det går Skjer det nokke her?
Mjørgen Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Skrevet Desember 18, 2012 Fortsatt ikje noe annet svar enn att d kom til og ta lengere tid en 3 uker.. Venter på svar. Skal purre på over nyttår om jeg ikke får svar snart:-)
Morty999 Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 jeg tenkte å ringe å høre på BT om hartge effekten i e28. om det er mulig å komme med bremsepapir på 330hk.
Kjakan Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 jeg tenkte å ringe å høre på BT om hartge effekten i e28. om det er mulig å komme med bremsepapir på 330hk. Det ha vør genialt! He du noke info om NM, understell og bremser på hartge?
Morty999 Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 nop. har ikke no info om det, men vil tro det går fint å bruke e34 m5 bremser.
Mjørgen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Jeg skulle få svar på søknaden i månedsskiftet Jan/feb men ikke motatt noe brev enda venter i spenning. Gått 3 måneder nå..
hemi426 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Når det kommer til forskjeller på karosseriet på M5 og resten av e28'ene har jeg finni fram til batterikasse, stabstagbraketter og valsa hjulbuer. Noen småforsjeller på braketter i motorrommet på de forskjellige modellene er det jo også, men såvidt jeg husker har de ikke mer enn to forskjellige delenummer på komplett e28 kaross. Alle småbrakettene som skilte resten av modellene finnes i bildet for frontpartiet i ETK.Hvor mye effekt har noen gang e28 blitt levert med? Høyeste jeg har finni er Hartges M5 med 330hk, samme motoren som har blitt gull verdt for alle som nå kan godkjenne e30'ene sine med 330hk/350nm tipper jeg Noen som veit om noen villere? Hadde vært drømmen om det hadde blitt samme muligheter med e28 som det har blitt med e30! Hilsen Trond Det er forskjell på karosseriet mellom 528 og M535,M5. Avstiver som binder demper tårnene bak, stiveren er under bagasje gulvet. Den er doppelt så bred i M535 som i en 528 karosseri, regner med at den er lik i M5 også. Dette er gjort for å få sterkere øvre feste til diffen og stive opp demper tårnene. hilsen Ilkka
Mjørgen Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Når det kommer til forskjeller på karosseriet på M5 og resten av e28'ene har jeg finni fram til batterikasse, stabstagbraketter og valsa hjulbuer. Noen småforsjeller på braketter i motorrommet på de forskjellige modellene er det jo også, men såvidt jeg husker har de ikke mer enn to forskjellige delenummer på komplett e28 kaross. Alle småbrakettene som skilte resten av modellene finnes i bildet for frontpartiet i ETK.Hvor mye effekt har noen gang e28 blitt levert med? Høyeste jeg har finni er Hartges M5 med 330hk, samme motoren som har blitt gull verdt for alle som nå kan godkjenne e30'ene sine med 330hk/350nm tipper jeg Noen som veit om noen villere? Hadde vært drømmen om det hadde blitt samme muligheter med e28 som det har blitt med e30! Hilsen Trond Det er forskjell på karosseriet mellom 528 og M535,M5. Avstiver som binder demper tårnene bak, stiveren er under bagasje gulvet. Den er doppelt så bred i M535 som i en 528 karosseri, regner med at den er lik i M5 også. Dette er gjort for å få sterkere øvre feste til diffen og stive opp demper tårnene. hilsen Ilkka Blander ikke du en gammel 528 altså før facelift 8 måned i 85 og gammlere. Alle e28 modeller fra 9 måned i 85 (facelift) har D "nye" diff festet..
Morty999 Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 er nok det ja. er facelift og prefacelift som det er forskjellen på. 518-m5 har likt baki der
hemi426 Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Det er forskjell på karosseriet mellom 528 og M535,M5. Avstiver som binder demper tårnene bak, stiveren er under bagasje gulvet. Den er doppelt så bred i M535 som i en 528 karosseri, regner med at den er lik i M5 også. Dette er gjort for å få sterkere øvre feste til diffen og stive opp demper tårnene. hilsen Ilkka Blander ikke du en gammel 528 altså før facelift 8 måned i 85 og gammlere. Alle e28 modeller fra 9 måned i 85 (facelift) har D "nye" diff festet.. Der har du faktisk helt rett, skrev fortere en jeg tenkte...
rolfi Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Og tatt ut fra fritt minne, kom faceliften 09/84. Jeg har iallefall facelift, og min er 11/84.
Mjørgen Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Nå sliter jeg litt med BT.. Problemet er at m106/102 har litt mere NM enn e28 m5. Og da har jeg ikke dokumentasjon fra BMW på effekten. Et det noen her som kan hjelpe meg og skaffe alle spesifikasjonene på Alpina b7 turbo? Kontaktpersonen på BT er klar over at alpina ikke forsterket noe på karosseri men vil ha ryggen fri! Så jeg skulle ha dokumentert det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå