Mjørgen Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Har ikkje Pedi slik dokumentasjon da? Har sendt han pm men tror han har hatt D litt travelt i D siste
Kjakan Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Har ikkje Pedi slik dokumentasjon da? Har sendt han pm men tror han har hatt D litt travelt i D siste Hehe, ja han har vell hatt nok å henge fingrane i
Mjørgen Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Ingen som kan hjelpe meg? Jeg har delefilmen på alle alpina delene som jeg har sendt til BT. Er ingen deler i den som forsterker karosseriet vertfall. Og det må jo være godt nokk? Venter på svar igjen..
Mjørgen Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 Ikke i boks ennå. Har ikje fått taki han på BT denne uken:-)
Haakjin Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 rart detta, for jeg trengte ingen ting. Kan du ikke legge ut søknaden og svaret ditt her endag du gidder da?
Haakjin Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Her er søknaden og svaret jeg fikk på søknaden min: Jeg får ett problem siden min er registrert etter 1989. Da jeg ikke får godkjent med datasprut, jeg søkte om å bygge om en M30B34 motor med toppmontert turbo og Link datasprut, ca samme som Morten søkte om, til hver vår kontrolør, dette viser jo at BT faktisk ikke har noe fasit på hvordan det skal gjøres, det er litt opp til kontrolløren å bestemme. Jeg fikk beskjed om full syklustest, noe som morten ikke trengte. Men kan hende jeg fikk beskjed om det siden min er sent regga, men må vell gå an å få papir fra bmw at min er lik alle andre E28? De slutta jo å produsere de i tidlig 1988 vell? Her er søknaden og svaret Morten fikk: - Håkon
Haakjin Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 søknaden din håkon så merkelig lik min ut. hehe Jepp. var jo for å sjekke hvor stor forskjell det er på BT rundt omkring da
Mjørgen Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Er det katalysator originalt på e28 din da? Er det ikke strengere co krav etter 1989 da?
Haakjin Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Er det katalysator originalt på e28 din da? Er det ikke strengere co krav etter 1989 da? Ikke katalysator på min nei, vet ikke om det er strengere Co krav jeg? kom ikke det i 90 eller 92 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå