Jokka Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Kjøpte clutch fra Schmiedmann. Der var selvjusteringen ikke oppspent. Fikk beskjed at den vil justere seg selv når den er montert. Alt jeg finner på nette tilsier at den skal være oppspent før montering. Noen som kan bekrefte hva som er sant, og om det går greit å montere en ikke oppspent clutch?
Kennethe34 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Det går fint. Husk å krysstrekke den forsiktig på plass.
SpiderPig Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 den må spennes opp om det er en sac. ellers får du rar pedal!
Kennethe34 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 den må spennes opp om det er en sac. ellers får du rar pedal! Må ikke, går helt fint om man krysser den forsiktig på plass
SpiderPig Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 hmm... skifta på min uten å spenne den opp.. nå er pedalen rar..
Kennethe34 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 hmm... skifta på min uten å spenne den opp.. nå er pedalen rar.. Var du forsiktig nok når du kryss-skrudde den på plass? Jeg pleier å ta maks 1 runde pr skrue til plata er helt inne, har ikke hatt problemer med rar pedal før.
SpiderPig Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 hmm... skifta på min uten å spenne den opp.. nå er pedalen rar.. Var du forsiktig nok når du kryss-skrudde den på plass? Jeg pleier å ta maks 1 runde pr skrue til plata er helt inne, har ikke hatt problemer med rar pedal før. sikker på at du har sac clutch???
Kennethe34 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 hmm... skifta på min uten å spenne den opp.. nå er pedalen rar.. Var du forsiktig nok når du kryss-skrudde den på plass? Jeg pleier å ta maks 1 runde pr skrue til plata er helt inne, har ikke hatt problemer med rar pedal før. sikker på at du har sac clutch??? Yup.. Har gjort det på flere andre biler også med sac.
Jokka Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Schmiedmann sier de monterer mange clutcher på denne måten. Satser på det går bra. Skal også fjerne CDVen. Noen som har gjort det? Kryss trekker alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå