RockfordF Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 hei har en 2002mod e46 jeg kunne tenkt meg å fått sveisa badlook panser til, noen som driver med dette i området kristiansund N - trondheim? firma, eller noen her inne som vil ta på seg noe sånt? i og med att jeg bruker bilen hver dag så tenker jeg å kjøpe ett panser først, til prosjektet. Så kan jeg bare bytte panser når det er ferdig sveisa og lakka. Så jeg trenger å vite hvile panser som passer en 2002 facelift sedan. Er det samme panser på 19..-2001? kuppe? starsjonsvogn? takker på forhånd
///MoePower Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Få karosseriverkstedet som skal lakkere panseret til å sveise badlook, de har garantert et sveiseapparat. Men syns du ikke det er litt harry da?
Superbeetle Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Automote er vel de best kjente her i landet til å gjøre slike ting! Bare ikke overdriv
RockfordF Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 hei, har snakket med automote men de var ikke veldig gira på hjelpe meg..sluttet med den slags i fjor sa de, litt harry kansje, men litt tøfft å
Ostnes Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Hmm. Søk etter brukeren Leikis da tror jeg det var. Synst å huske han hadde jobbet i automote før. Eller Hemnskjæln? Bruker Tapatalk, så får ikke gjort så mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå