mikalsh Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Men lyden kommer ikke før 10-15min etter at motoren er blitt varm.
Stonescream Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Enig med Lars86 sin kommentar. Start motoren uten reima, så finner du raskt ut om det er den. Når motoren ikke går så snurr på strammehjul, dynamo osv og hør om alle lagra ruller fint og at det ikke er slakk i noen. For meg hørtes det litt for "metallisk" ut til å være kun reima, men skift den uansett om den er full av sprekker og "drit". Er vel billigste forsikring mot motorhavari å ha drivreima i orden?
mikalsh Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Har bytta viftareima men lyden er der fortsatt, virket som om alle lagrene var fine. Men har snakket med en lokal biloppretter og han sa det kunne være dynamo lageret.
mikalsh Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Fant til slutt ut va problemet skyltes. Etter at jeg byttet veihusventil og viftereim strammeren gikk lyden bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå