BMW318TDS96 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Sitter her med skjegget i postkassa skulle starte bilen men så gikk nøklen bare rundt og rundt ikke noe skjer søkte litt på nett og hvordan få ut lås sylyndren men der er det og vri til første hakk men det er ikke noe hakk og vri til her, hva kan jeg gjøre for og bytte ut innmaten i tenningen? Har bestilt ny innmat men får ikke den gamle ut
BMW318TDS96 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Har fått skrudd av hele låsen mangler bare og få den ut noen?
Øyvind L. Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Her er hvordan du gjør det: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?2/07/14 Sylinderen kan sitter veldig godt fast så du må da ganske hardt noen ganger. Hvis ikke det går må du borre den ut, men da må du være forsiktig så ikke du ødelegger noe inni der. Start med et lite borr og så bytte til større osv.. Lykke til
BMW318TDS96 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Problemet mitt er bare at nøklen tar ikke noe sted i låsen jeg kan vri den rundt 100 ganger
BMW318TDS96 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Da borret jeg et lite hull i siden så når jeg vred på nøklen kunne jeg se tappen fikk trykt den ned og låsen gikk ut. Da regner jeg med at det er bare og sette inn tenningslås fra samme type bil og det skal virke?
BMW318TDS96 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Har fått kjøpt en brukt tenningslås fra tds men når jeg vrir nøklen runddt så gløder den men det skjer ikke mere noen som vet hvor jeg kan kjøpe ny lås?
BMW318TDS96 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Kan det ha noe med at ikke jeg hadde på den som de kaldr ringanntene den som sitter på tenningslåsen med to ledninger og en kontakt Fikk ikke med den fra han jeg kjøpte av er det mere jeg må ha av han?
BMW318TDS96 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Skrevet September 28, 2012 Finner ikke noen der kun alle andre modeller ikke diesel Sitter det noe startsperre i låsen? prøvde og skru av den som sitter med to små sett skruer tok en skrutrekker og vrei om da gløder den men starter vil ikke slå inn,noen andre gode iderer? Må jeg ha til den modellen jeg har eller kan jeg bruke en annen,den jeg fikk i posten i dag var smalere så den passet ikke rundt rattstammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå