Henrik... Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Skulle ta av nyrene på bilen min ista. en pre-face e36. Men seriøst stress å få de av. hvordan er det lettest å gjøre det? regner med man tar av nyrene før man tar av selve grillen? Er jo mange fester man ikke kommer til. Skrur man av hele frontplata kanskje? Og hvordan tar man av tåkelysa på disse? har ikke sett etter da, men må hvertfall under/bak skjønte jeg. av med hele fangern? Takker for gode svar
FredrikWake Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Du stikker et skrujern inn på siden på tåkelysene for å løsne dem Er det grillramma eller bare grillen du skal ta bort? Altså ikke hele den metallgreia som grillen er festet i?
Henrik... Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 Du stikker et skrujern inn på siden på tåkelysene for å løsne dem Er det grillramma eller bare grillen du skal ta bort? Altså ikke hele den metallgreia som grillen er festet i? Ah, takker! Grillen og ramma!
Henrik... Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 ingen? detta er jo basiskunnskap for E36 gutta
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Når jeg tok av grillen på min E36 (preface), knakk jeg flere fester i forsøket. Du må ta av den plastplata helt framme under panseret. Grillen er festet med klips som du må presse inn for å få den ut.
Henrik... Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Når jeg tok av grillen på min E36 (preface), knakk jeg flere fester i forsøket. Du må ta av den plastplata helt framme under panseret. Grillen er festet med klips som du må presse inn for å få den ut. har tatt av den. Jeg ser også klipsa, men er jo mange klips man ikke kommer til, blant annet de på hver side. Har ikke lyst til å knekke fester, da jeg vil ha muligheten til å sette bilen til org stand igjen Veit du hvordan hele den plata grillen sitter i, er festa? på sidene tenkte jeg på, ute ved hjula
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Selve grillramma har jeg aldri tatt av før, men det kan da ikke være så komplisert? Jeg regner med det er noen skruer på innsiden av rammen som er festet i karoserri. Det er bare å finne fram lommelykta å se
SpiXi Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 knakk også flere av mine fester på gamle e36 min de er noe dritt og ta av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå