Gå til innhold

SOLGT


jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

ja det er helt ok om du kommer og henter den først. jeg regner med du har lest alt i første post og sett bildene slik at du vet tilstanden av chassiet? :)

jeg er bare interisert i og bli kvitt den nå pga at jeg ikke kommer til og bygge opp den igjenn og ikke har jeg plass eller tid til og skru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, ja.. skjønt det slik at det er kun rent karroseri, m5 diff og mellomaksel edc dempere forran og bak. m5 ledningsnett. dører, el vindu, el takluke, dashbord, servosnekke fra m5, forstilling, e39 m5 look felger i 18", m5 bakstilling, m5 bensintank, lykter forran, bakluke, panser.kan komme til meråker i kveld eller mogrn å se på /kjøpe men har ikke mulighet til å hente den før søndag eller mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diffen er med ja :) mellom aksling og. det skal være diff med utveksling for 3,8 m5 med 6 trins org på denne men jeg er usikker på om det er montert 3,6 diff i senere tid da di havarerte 6 trins kassen og satte i 5 trins.. det er edc dempere på bilen men jeg kan ikke garantere for at di fungerer. noe av el nettet er plukket av.. bremsene er plukket av men håndbrekk fungerer fortsatt.

du kan sikkert komme og se på i kveld om min far eller bror har tid til og vise den deg. jeg bor på verdal nemlig så jeg har ikke tid til og kjøre dit før tidligst lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan høre med min far om han har tid og om han kan brøyte den fram, jeg regner med det ligger litt snø i meråker nå så. men ja det er vel ca det du skrev som er på bilen. di siste bildene som ligger på side 1 som min bror la ut er hvordan den er nå. jeg har ivertfall ikke plukket av noe mer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Denne er for salg igjenn nå.. hbo 10000

må hentes på henger, så raskt som mulig. kjøpere som tenkere og hente en eller annen gang blir ikke vurdert!!

kontakt meg helst på 93013274.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...