Christensen Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Kan eg spør hvor du kjøpte motoren fra? Stod vel ikkje i en e34?.. så ufattelig lik ut på turbo, grenrør fra min gamle.. Stod i en e30
HypeTraxX Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 3.gir med 13" sommer dekk, hah! [ Bilde ] Se her ja! Ser ut som bygda mi detta. Hehe Men 13"s felger har jeg aldri fått til å passe på mine E30`r. Har du trommel du da, kanskje ( enn så lenge ) ?
Christensen Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 3.gir med 13" sommer dekk, hah! [ Bilde ] Se her ja! Ser ut som bygda mi detta. Hehe Men 13"s felger har jeg aldri fått til å passe på mine E30`r. Har du trommel du da, kanskje ( enn så lenge ) ? Trommel bak ja, enn så lenge
Christensen Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Da har det skjedd noe, har gått mye tid i å gjør klar verkstedet i den siste tida. Så bilen ble satt litt til siden Har fått i nye hjulbuer bak og på begynt litt rust sveis på bilen. Har og fått tak i en ekstra motor , M50b25 med vanos. Så lurer på om jeg skal bruke den med vanos fremfor uten vanos Så kommer nok noe M50 deler ut for salg når jeg har satt sammen en motor Hiver ut noen bilder også Venstre bakskjerm Høgre bakskjerm Kappet av litt venstre Punktet på ny venstre Kappet begge to samtidig, gammel og ny. venstre Ferdig punktet venstre Ferdig slipt venstre Kappet ut høyre, fikser litt rust på innerskjerm. God sveise hjelp, da jeg kan tig sveis best. Ferdig punktet høgre Ferdig slipt høgre Første lag med sparkel Litt gulv sveising Framskjerm fra koed, tester passform. Motorene Det værste stempelet. Og her er litt av det som tar tid når man er hobby snekker Og eit bilde av verkstedet og 80-tallets grom biler Skal prøve å bli litt flinkere på updates
Christensen Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Dette ser bra ut! Stå på Takker Kommer seg sakte men sikkert
Kimmey Skrevet Februar 13, 2013 Skrevet Februar 13, 2013 Helt rått arbeid på hjulbuene! Digger slikt arbeid Kommer til å bli helt rå denne bilen. Tror jeg må få meg E30 selv snart Følger med!
Christensen Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 Helt rått arbeid på hjulbuene! Digger slikt arbeid Kommer til å bli helt rå denne bilen. Tror jeg må få meg E30 selv snart Følger med! Takk for det! Kjekt med gode tilbake meld. Satser jo på att det blir en grom sommer bil
Christensen Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Kommer fler bilder i dag, snart ferdig å sparkle ene siden. Er litt av en jobb å sparkle, glad det bare er 2 buer!
Christensen Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Får komme med en liten bilde update av hva som skjer! Rust sveising er hoved tema her.. Har og fått tak i en dele bil. Kom over en orginal 86' 325 sedan. Motor skal selges, sende pm til Kapiox på forumet om interesse. Ellers har jeg fått meg black diamond bremser foran og bak, så satser på det er litt bedre enn org. Forsette med litt bilder av buen, snart i mål nå. Er ikke jeg som sparkler, så det tar litt tid. Så litt rust i dempertårn.. Batteri kasse fjernet, skal sveise inn plater imorgen. Så fikk jeg vaska bilen litt under. Ett bilde av bilen innvendig. Så det går i mye sveis og tilpassing, ikke akkuratt motiverende. Men det må gjøres!
Christensen Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Har fått ut dashbord og elnett nå. nermer seg tom bil, håper å finne litt motivasjon til å sveise denna uka: )
Kimmey Skrevet Mars 5, 2013 Skrevet Mars 5, 2013 Har fått ut dashbord og elnett nå. nermer seg tom bil, håper å finne litt motivasjon til å sveise denna uka: ) Så bra! Er jo bare kos å sveise litt haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå