NeedBMW Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Hei! Skal kjøpe en BMW e30 318i Touring. Det er en 1993 modell med noe rust i dører, bakluke og bittelitt på soltaket. Kanalene er i relativt god stand, men er fått litt rustfarge. Hva er det første jeg burde gjøre med bilen? Jeg vil gjerne bytte eksos osv, men burde jeg ta all rusten først osv? Det følger med nye dører og bakluke, burde jeg sette på disse og få dem lakkert, og for ca. hvor mye?
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Jeg ville absolutt ta rusten først ja! få alt gjort med en gang, så får du en frisk start pris er vanskelig å si, men hør med en lakkerer om det, eller om du kjenner noen som kan ta det som svartjobb blir vel det billigste
NeedBMW Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Jeg ville absolutt ta rusten først ja! få alt gjort med en gang, så får du en frisk start pris er vanskelig å si, men hør med en lakkerer om det, eller om du kjenner noen som kan ta det som svartjobb blir vel det billigste Takk! også lurer jeg på noe, er det slik at det bare er et ryggelys på BMW e30 Touring? Og at det andre er skyggelys? Fordi når den rygger, så lyser kun den vestre lykten hvitt! Er det en pære/sikring eller skal det være sånn?
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Skyggelys? Har jeg faktisk aldri hørt om før! Ville sjekket pære og kontakt jeg, for den skal nok ha 2 ryggelys;)
NeedBMW Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Skyggelys? Har jeg faktisk aldri hørt om før! Ville sjekket pære og kontakt jeg, for den skal nok ha 2 ryggelys;) Ah, ok! Jeg trenkte nok på tåkelys, haha:) Takk igjen!
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 tåkelys bak er røde, og de er det somregel bare et av bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå