Bazz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Noen som kjenner til denne? http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1493191 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 vet kun at det var en FLOTT E36..synd at det var jente motor i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bazz Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Ja, enig i det med motoren, men M44 er vel mer en damemotor, og ikke jentemotor Uansett, så var bilen pen, og med veldig lav km.stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 For noe tull. M42/M44 jentemotor? Ta dere en bolle. M42 er utrolig slitesterk og har god effekt i forhold til alder og slagvolum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 har hatt begge motorer, og i forhold til den jeg har nå tørr jeg påberope meg retten til å kalle det en jentemotor ja. men klart, det er ikke ifra ett "teknisk" standpunkt jeg sier det, kun ett personlig. det er også synd at det ikke sitter en f.eks 2.8l motor i den nevnte bilen da den var meget meget pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 I forhold til det du har er jo 2,5 liter m50b25 en "jentemotor" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Nei, den mener jeg faktisk er en meget god motor Har hatt den med kompressor og DET sparket godt ifra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Men da kan vi vel si at en m42 med turbo er rimelig hissig også. Det har jeg prøvd og DET sparket også fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 4 sylindrede turbomotorer er morsommt det. Hadde en Nissan 200SX S14A med 369HK på hjula og det var en kjempe fin motor, men ikke så mye moment som i den jeg har nå:/ ps; du hadde også en veldig flott E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Ja, så noen bilder av den. Helt utrolig fet bil! Har lyst å kjøpe med S14A selv. edit: Takk for det. Kommer endel mods på den snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 takk for det Sjekk gjerne ut tråden min om M5`n om du vil og kommenter gjerne Når det gjelder din bil så mener jeg du kun mangler skikkelig grom eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Nydelig bil, akkurat sånn det skal være Syn denne kommer til å havne i feil hender,er jeg redd for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Bra uenig i uttalelsen ang jentemotor 318is er en knall bil mtp økonomi og at den går greit. STOR forbedring fra 316-318. Klart hadde det vært bedre om det avr en 2.8 eller m3, men hadde vel kostet mere da Til trådstarter, har jeg ingen info ang bilen. Så usannsynlig pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Nydelig smykke av en E36 Coupe. Begynner å bli langt i mellom pene 36'er. M44 langt ifra noe kvass motor, helt Ok motor med bra gassrespons, mer spennende å kjøre en m50b20 men så mangler man 6er lyden og den er verd endel i mine ører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bazz Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Jeg vurderer uansett denne bilen, og slike tilsynelatende strøkne E36'er vokser ikke på trær. Har sendt mail, men jeg synes det er noe som er "difust". For det første er tlf nummeret til "eier" reservert mot opplysninger etc. (greit nok) For det andre så fikk jeg et greit svar på mail, men mailadressen var eii.iii.hihihi@gmail.com e.l I avsendernavnet stod det BH BH. Står jo i annonsen at det er 1stk voksen eier på denne, så da synes jeg det er rart de ikke navngir seg. Synes det var litt merkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå