daniel grøndahl Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hei, har en 2002 e39 525iat som bruker fryktelig lang tid på å bli varm.. Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Her en dagen så hadde jeg på tenninga og da kjente jeg på vannslangene å kjente og hørte at det sirkulerte (bilen hadde stått en times tid) så jeg lurer på om dette er normalt eller om det er en føler eller lignende som er klikk? takker på forhånd for svar og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Enten termostat eller luft i systemet.. Mest sansynlig termostaten som er gåen... En billig og enkel jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 prøv og bytt termostat .kan vere en enkel jobb og bytte termostat ja. men pass på så du ikke knekker skruene. det gjorde jeg på min bil og da er det ikke så lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå