JaJøss Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Fikk du tilsendt komplett turteller / ecomåler? Ja, det ble billigst kontra sende den jeg hadde til statene for modifikasjon!
Silverboy Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Ok, har modifisert turteller, så tenkte kanskje det kunne gå å modifisere min egen, men ser nå at han må ha de til kalibrering.
JaJøss Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Ok, har modifisert turteller, så tenkte kanskje det kunne gå å modifisere min egen, men ser nå at han må ha de til kalibrering. Det burde ikke være noe problem å bytte ut turtelleren du får med med den du har som er modifisert når du motar pakka..
Silverboy Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Har siklet lenge på zada-tech sitt display, og Awron.de sitt. Men ser jo nå at det blir jo dobbel pris på awron sin som jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for.. så da kommer noen spørsmål til deg som har fått det i hus. Fant nemlig litt lite info på zada sine sider. * Må den forhåndsprogrameres ut i fra hvilke sensorer du har, eller kan dette endres i ettertid selv? * Hvor mange sensorer kan kobles til en box? * Peak verdier for buzzer, kan de endres i ettertid? * Kan man sette opp selv hvilke verdier som skal vises i hvert skjermbilde? * Er det lesbart i bil, ser jo den klarer seg med 2 riller, mens Awron sin bruker 4 riller.. Man rekker jo bare å kaste ett raskt blikk... * Husker du hva boost meteret kom på ferdig fraktet hjem til deg totalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå