GeirJB Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Ønsker og kjøpe 17" stål felger som passer til E46! Noen som har ett sett de vil bli kvitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kjøpt.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Hvilken Bmw leveres med 17" ståliser? Vært kjekt å vite, jeg liker ståliser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirJB Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Svarte litt sent, ser jeg! Av hva jeg vet så var det mulig og få 17" stål til E46 330 og X1, muligens flere! E46 felgene er 7x17 og et 4x, X1 felgene er 7.5x17 et 34. Jeg fikk tak i X1 felger! X1 felgene ser slik ut med kapsler, jeg kjører jo selvsagt uten! Men kan jo være greit og vite hvis man driver og leter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå