Gå til innhold

E39 18" Zito WP 111 Pene felger, 265 og 235 dekk i Ålesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

5x120. Kommer fra BMW E39. ET20 9,5 felg bak med nesten nye champiro 328 265-35/18 dekk, ET 35 8,5" felg fremme med greie Continental contisport contact 3 235-40/18 dekk. Ikke kantkjørte, men noen småe plasser med lakk flass på innsiden av noen eiker. syns ikke hvisst du ikke ser etter. Befinner seg uttenfor Ålesund. 4000/bud + frakt.

z7r166myusumyyouq3zp.jpg

p3flc0ujdz8n8pvdaark.jpg

9gqgrkcwhg8wkzdwvodr.jpg

nuc96z3ikwkl2o2fmx8r.jpg

qsotb2h5ni0qhcjx8as5.jpg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei!

Er felgpakken solgt til din BMW E39, Får du godkjent disse dekkene i vognkortet ?

Mvh Nicklas !

Felgene sto på en e39, men passer ikke på min e36, så derfor selger jeg de ;) om du får de skrevet inn i vognkort er jeg litt usikker på, men har du ulik dekk dim. fremme og bak orginalt, skal det vel gå mener jeg på.

Skrevet

Okei:) hadd de lenge?

Har E39 æ og, pris hadd du evt tenkt på da?

Hvordan er det evt med dybde på kjøremønster ?:-)

Hadde e46 før, ble stoppet 7 ganger på ca en mnd av politi og statens vegvesen, pga lav profil dekk og felg med dim 235/35/19" ,samme dimensjon rundt hele bilen, de fikk jeg skrevet godkjent inn i vognkortet hårfint da...:P

Skrevet

Har hatt de på bil i en liten uke. mønsterdubde vet jeg ikke korrekt, men det er bra med mønter bak og fremme holder kanskje 2 sessonger til ;) vet det er continental dekk fremme, husker ikke bak.

tengte noe rundt 6 tusen.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...