jpse36 Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 ønsker å kjøpe ett komplett billedningsnett til e36 m3 coupe med mye utstyr. -stor kjørekomputer -takluke -cruisekontroll -harmon kardon sundsystem -elruter bak -el seter -varmeseter -aircondition ledningsnett med mindre eller mer utstyr kan også være interessant pm meg
M3 Atle Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 tror jeg du skal slite med aa finne! Men lykke til
jpse36 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 må være noen som har det liggende med så mange ribba m3er i landet. alt utstyre jeg har skrevet opp trenger ikke være tilstede så lenge den har ac og stor kjørekomputer
plugg69 Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 har et ribba sedanchassie med alt du nevner der.. mener kontakter til bakdører og setevarme er klipt.. men veit ikke om jeg gidder å plukke det løs, så du får ta hele bilen isåfall:-D Sent from my GT-I9300 using Xparent Blue Tapatalk 2
plugg69 Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 ikke el seter når jeg tenker meg om.. Sent from my GT-I9300 using Xparent Blue Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå