Øyvind L. Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Sentrallåsen virker ikke når jeg trykker på den ene nøkkelen for og åpner/låse dørene på E36 jeg har. Har søkt litt rundt på weben og det skal vist gå an og programere dette selv. Har funnet to måter på nettet, men ingen av disse får jeg til og virke. Er det noen her inne som har gjort dette og kan vise til en oppskrift som virker. Bilen er en E36 98mod sedan. Nøkkelen jeg har ser slik ut:
Tommy Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Denne prosedyren brukte jeg på GT'en Nøkkelkoding E36 Sitt i bilen, med dørene lukket Slå på og av tenning og ta ut nøkkel Hold inne ”lås knapp” (nede til venstre når nøkkelen peker fra deg) Trykk 3 ganger på ”lås opp knapp” (den med BMW logo på) mens du holder lås knapp nede. Slipp lås knapp. Dørene låses og låses opp, og nøkkel er kodet. Gjenta med andre nøkler innen 10 sekunder
Øyvind L. Skrevet September 29, 2012 Forfatter Skrevet September 29, 2012 Den får jeg ikke til å virke. Har helt nytt batteri i nøkkelen også. Da har jeg en nøkkel som jeg kan starte bilen med, men fjernlåsing virker ikke også har jeg en nøkkel som chip til startsperre er død i, men som jeg kan fjern låse bilen med.. Arrgh!! Går det ann å flytte chipen til start sperren over tile en annen nøkkel?
haybimmsen Skrevet September 29, 2012 Skrevet September 29, 2012 Når jeg monterte trådløst sentrallås, så la jeg en ledning som ligger inni mottakeren som ligge bak hanskerommet til jord, å trykker på lås knappen.. Dette var det jeg gjorde på min 96 Mod.
Øyvind L. Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Når jeg monterte trådløst sentrallås, så la jeg en ledning som ligger inni mottakeren som ligge bak hanskerommet til jord, å trykker på lås knappen.. Dette var det jeg gjorde på min 96 Mod. Ok! Original nøkkel da eller?
haybimmsen Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Ikke på nøkkel dessverre :/ men orginal san ting som du har på nøkkelringen:p
Øyvind L. Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Ikke på nøkkel dessverre :/ men orginal san ting som du har på nøkkelringen:p Ok, men det er noe helt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå