Øyvind L. Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Har en løs ledning som kommer ut av bakruten på min E36 sedan. Har en mistanke om at det gjelder radio antennen siden jeg er plaget med dårlig radio, men jeg finner ingen plass den ledningen skal tilkobles. Er ledningen som er merket med den røde pilen det gjelder. Hvor skal den ledningen hen? Slik ser det ut på andre siden. Her sitter antenne forsterkeren. Denne har spenning og den virker. Har nesten ingen radio hvis jeg kobler den av. Varme trådene i vinduet virker også. Noen som har et tips eller to? Bilen er en E36 sedan 98mod . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hehe, det er til trådene i ruta, og den skal inn i sporet rett foran enden på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Hehe, det er til trådene i ruta, og den skal inn i sporet rett foran enden på den Det tviler jeg på siden den blanke sporet der er festet til dekselet som skal henge der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Ja, ser det jeg også nå, var bare veldig likt som på en annen bil jeg var borti for litt siden. Skal vel en ledning tilsvarende den til høyre inn på den da, men den er kanskje ikke der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Jeg mistenker at det mangler en ledning en plass, men finner ingen bilder på nett om hvordan det skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå