jsr-Racing Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Jepp som forventet.. det som er lurt nå er og bestille forsterknigs kitt til hele bakstillingen da det er garantert ikke bare bare der den er råtten. Blir dyrt og få noen til og sveise det der med mindre du kjenner en som sveiser.. Eg driver en del med sveising og bor rett uten for bergen men er ikke en jobb eg ville tatt billigt.. men nå vet jo ikkje eg hvor gale det er med rust men ut fra erfaring fra e36 er det en del..
Sturmtiger Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Hadde vert supert med en sånn ca pris, hvis vi sier at det er en del rundt der og. Jeg er ikke sikker, skal ta en skikkelig skjekk denne uken. Jeg har bare litt erfaring med acelyten sveising, men tror jeg ikke vil ta skjansen på rustent stål som faller i tryne på deg. :<
Sturmtiger Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Aha, kjøpte meg en led lampe fra biltema. Til min skrekk hadde eieren før han som solgte meg bilen, tatt å sprayet/kostet på sånn gummilag under hele bilen får at når den var på eu kontroll skulle ikke mekanikerene se hvor mye rust det egentlig var under bilen. Jeg kunne pille ut stål med fingrene der som bakre svingarmen var, så rust på kanalene igjennom hullet der som svingarmen egentlig skulle vert. I ett nøtteskall, jeg betalte 18k for en god motor og girkasse. Hvor mye tar folk for å hive over en motor i en annen bil disse dager da? Den andre siden på svingarmen på venstre side bakhjul har ikke lenge igjen den heller. Dyr lekse lært, alltid se under bilen før du kjøper den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå