SpiderPig Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 har jeg vært deg har jeg holdt med LAAANGT unna disse ebay kittene! eneste som går an å bruke er turbo/trykkrør... du må regne med myyyye påkost i tilleg dyser,grenrør,sprut,eksos,clutch,toppakning osv osv men om du ikke har planlagt å legge 100k i motor så er det ett godt alternativ
Tiseth! Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 har jeg vært deg har jeg holdt med LAAANGT unna disse ebay kittene! eneste som går an å bruke er turbo/trykkrør... du må regne med myyyye påkost i tilleg dyser,grenrør,sprut,eksos,clutch,toppakning osv osv men om du ikke har planlagt å legge 100k i motor så er det ett godt alternativ blir nok mye i tillegg ja, som sagt blir det budsjettbygg. men regner likevell med jeg passerer 30-40k før jeg er ferdig.. Blir nok ganske likt som are sitt bygg, motormessig
Tiseth! Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Da var bilen ferdig eu-godkjent og skiltene innlevert! Så da er det bare å begynne å skru sundt så snart jeg er ferdig med det siste av oppussingen i garasjen! Har også bestillt turbokit nå ble dette: http://www.ebay.com/itm/251166670725?it ... m=&vxp=mtr Vet det ikke er det mest optimale, men med lærlingelønn ble det dette. Grenrør skal byttes ut med et annet som er bunnmontert tror jeg. Prøve å få det delvis skjult, om man skulle bli stoppet i teknisk kontroll, så har man vertfall litt bedre sjangs.. Har sett mye på farger og felger, men klarer ikke å bestemme meg.. Noen som har tips? Finnes jo mye rå felger, men ikke til min lommebok..
termin Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Kan jo kjøpe et par halvslitte felger og pusse de opp mot våren ?
OLEZZ Skrevet November 12, 2012 Skrevet November 12, 2012 Har et grenrør for nedmontert turbo til salgs. 2500kr. Meget god kvalitet. Pm evt.
Tiseth! Skrevet November 12, 2012 Forfatter Skrevet November 12, 2012 Kan jo kjøpe et par halvslitte felger og pusse de opp mot våren ? Det går kanskje an
Tiseth! Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Har funnet ut at bilen blir avus blå
Vegard welle Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Bare å følge med her gitt:) satse på det blir vilt:)
Tiseth! Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Bare å følge med her gitt:) satse på det blir vilt:) Får håpe det begrenser seg selfølgelig med lærlingelønn!
Tiseth! Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 Jepp lærling selv.. dritt lønn:P jepp, går heldigvis opp i lønn på januar
Kimmey Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Avus blå E36, er jo sikker vinner! knallfint med blå E36!
haybimmsen Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Nydelig farge! Jeg også er lærling men kan ikke klage på lønna akkurat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå