Tiseth! Skrevet November 15, 2012 Forfatter Skrevet November 15, 2012 likte fargen veldig godt, satser på at det blir bra
Tiseth! Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Ble ferdig med garsjen i går kveld, ble ganske bra nå fjernaa et par boder og pussa opp litt! Veldig lortete bil da!
Tiseth! Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Da har jeg fått turbokitet! Mangler wg, grenrør må nok byttes ut da dette garantert sprekker.. Man får hva man betaler for ja! Det vises at dette er billig..
haybimmsen Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Blei bra garasja! Følgte det med silicon slanger? Til å koble sammen trykkrøra?
Tiseth! Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 jepp, ble fornøyd med garasjen ja Følger med svarte silikonslanger
haybimmsen Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Aha, litt spent å se dette! Alle sier at dette ikke er noe å ha, men har sett flere som har fått et artig,billig å holdbart turbobygg av ebay kitta. Skal du kjøre chip?
Tiseth! Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Blir nok kdfi sprut! Fungerer bra/greit om man gjør en skikkelig jobb. Mange som bare durer det på uten å gjøre noe spessielt med motor, dårlig chip/map osv.. Her blir det jo full overhaling av motor, o-ringing av topp osv.
Tiseth! Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Tok ut gulvteppet, var fukt for å si det sånn! må nok sveises litt også.. Når jeg tok av gasspedalen, ble gulvet med opp
joachim sørlie Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Kan absolutt bli en morsom bil det her følger med!
haybimmsen Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Off, Ditta så kjedelig ut grua me til e skal lette på teppet å kikke :/
Kimmey Skrevet November 29, 2012 Skrevet November 29, 2012 Spennende med turbokittet ja! blir gøy å se videre! Den rusta der, er jo ingenting i forhold til det gulvet mitt var! haha! må bare få sveist igjen de hersens dreneringslokka! er jo lett sak, hvis du har sandblåser og mig
Tiseth! Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Det er ikke så ille. Skal gå greit å få lagt i ny plate
Papperboy Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 ser ut som et morsomt prosjekt.. man trenger ikke nødvendigvis å ha ræva full å penger for å få til noe bra... Men må jo indrømme at det hjelper noe veldig hehe lykke til
Tiseth! Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 hehe, har hjulpet med pengetre i hagen ja! Ble så jeg solgte turbosettet.. blir bare å ordne opp hele bilen i første omgang nå, så får vi se hvordan det blir med motor etterhvert! Gidder ikke å sitte hjemme hver helg osv kun for å bygge bil, må vente til jeg er ferdig utdannet. blir student igjen neste år, så da har jeg ikke råd til å ha turbobil som bruksvogn..
Papperboy Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 192hk er uansett ganke greit da.. er jo ingen sinke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå