Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg trenge "komplett" sele, alt som selen er festa i i B-stolpen å sjølve selen til Høgre sida framme.. Eg må ha detta innen torsdag pga bilen ska på EU på fredag, så hadde vore supert om nokon hadde! e ikkje interissert i noko mygla sele..

E da nokon på strekninga Bergen-Kvinnherad så har kan eg hente da på torsdag, då reise eg heim..=)

Skrevet

Hei. Jeg har seler fra en 328 Touring som også passer. Jeg har begge selene framme hvis du trenger dem.

Hvis du er i Bergen noen dager, så kan jeg eventuelt sende selene fra Stavanger med Kystbussen. Da har du dem 5 timer senere.

500 kr + frakt for begge sider. Kan kanskje fikse frakt i morgen ettermiddag. Da kan de hentes på busstasjonen i Bergen om kvelden.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet
Hei. Jeg har seler fra en 328 Touring som også passer. Jeg har begge selene framme hvis du trenger dem.

Hvis du er i Bergen noen dager, så kan jeg eventuelt sende selene fra Stavanger med Kystbussen. Da har du dem 5 timer senere.

500 kr + frakt for begge sider. Kan kanskje fikse frakt i morgen ettermiddag. Da kan de hentes på busstasjonen i Bergen om kvelden.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

ka du ska ha for ein komplett?? hadde våre bedre viss du berre hadde sendt da heim egentli pga jobba seine kvelda så blir stress å komma seg ne t busstasjonen!

da e ikkje forskjell på selane vel? bilen e 91modell

Skrevet
har det i en delebil ;) e36 318

bare å hente for en billig penge :bmw:

holder til: søfteland, Os

korleis e den i standen då?? jobba ute på askøy, kor langt e da t os då? elle kunne du kommt litt i møte eventuelt? :)

Skrevet

Skal da være helt fine og greie de tror eg :) bor på nesttun og delebilen står på søfteland så fullt mulig å hente det der..

send meg et bilde av de tingene du trenger så kan eg skru det av i morgen ;)

46469373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...