Magnum 310 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Hei. Har et sett med frontlykter til e39 jeg ikke har bruk for. Er led angel eyes i dem og noe ledlys. Lyktene er meg bekjent så vidt brukt. Negativt: ene leddioden på en av ringene lyser ikke. Det vil si at den ene ringen lyser litt dårligere i ene enden. Kan være det bare er dårlig kontakt som gjør det, har ikke sett på det. Ellers ser jeg ene lyskontakten bare har to pinner som stikkes i kontakten på bilen. Ikke noen orginal løsning, men har fungert. Lyktene selges rimelig som de er. Vil ha 500kr for de. Hentes i Ålesundsområdet (M&R) eller sendes mot forhåndsbetaling og kjøper betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dassen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Er de til salgs enda? Mulig med postoppkrav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Til salgs enda, ja. Har vært ut for så mange som ikke henter pakkene ved postoppkrav, men om fraktkostnadene forhåndsbetales kan jeg sende i oppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dassen Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ok. Er det orange blinklys eller? syntes jeg bare så noe orange oppe i hjørnet der på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Useriøs kjøper. Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Telefon nummer og nå deg på? Sent from my U9200 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 98611416 Er på sjøen, så det kan være vanskelig å nå til tider. Send en melding så ringer jeg opp så fort jeg har tid og dekning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå