Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer :D det må være herlig å eie en så grom bil :D jeg synes det var herlig å bare eie motor og girkasse + no småtteri jeg :P så da kan jeg tenke meg resten!! 5 sifra sum eller 6? =P

og til de andre, alt som skal inn i norge, MÅ momses ;) om man ikke får bilen for 6499(?),-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur eg hadde vurdert å kjørt den på prøveskilt sommeren 2013. å fått skilte på den i 2014 så du nevner.. heller det en å høgge bilen. men klart du har forsatt e kjekk e39 med grom motor å alt udstyre om du flytter over. men forsatt ingen org M5. så ud så en pen bil på det mobil bilde du he lagt ud :) gratulera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så deilig det er å krype under gode gamle dyna hjemme igjen, etter 18 timer i bil! :P

Men skal sies at jeg kun er sliten mentalt, rygg, bein, armer osv har ikke fått store påkjenningene da det er vanvittig godt kjøremiljø i M5! :D

Har ufatterlig mye minner og ting å fortelle om denne turen, men sovner vel hvert øyeblikk, så får holde med å nevne at jeg ble stoppet på autobahn på vei hjem xD kjøre vel i 130-ish i 110-sone, og legger meg fra venstre over i midte felt, og så kommer det plutselig opp et skilt i bakruta på en dønn original Audi A4 B6 Avant hvor det blinker følgende ord om hverandre: "Stoppen" "Bitte" "Polizei" "Folgen".

Såklart tok jeg det ikke veldig seriøst med en gang da det ikke var noe tegn til at dette faktisk var das deutche polizei, men et par sekunder etter skjønte jeg alvoret og hjertet dunket sikkert et par tusen ganger i minuttet xD heldigvis var det bare rutinekontroll, så ble etterhvert vinket videre og ønsket en god tur hjem :P:lol:

Så litt info:

Jeg ser tråden har blitt flyttet fra prosjekt-delen til bilder-showoff, men det er vel greit, siden det kommer til å bli et langstrakt prosjekt, da den ikke kommer til å bli gjort mye annet enn småpusling med i vinter alikevel :D

Etter mye diskutering, budsjett og overslag på diverse så blir denne beholt i sin originale forfatning, og heller bekledd med nye norske skilter, og et vognkort hvor det står "Betegnelse - M5" :D :D

Jeg skal med andre ord betale engangsavgiften og beholde den som den originale M5'n den er :D

Men den skal såklart bli påkostet mer enn nok alikevel ;) Nye hjul, lakkering, Coilovers av typen gromt, eksos av typen enda grommere osv osv ;) så skal nok bli minst like tøff som gamle-e39'n ja! :D

Jokkke: blir nok ikke å selge M5-felgene desverre, de kler så godt bilen min :mrgreen:

Jakobm5: nei nå kan du lure nå ;):P skulle bare se etter facelift-lamper osv. men fant ingen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...