Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Har sjekket opp ja, og ender på ca 200 000,- pluss bil, så er for dyrt for meg desverre :/ da ville den ikke kommet på skilter før 2014 tidligst :/

Dette er jo en pris som ikke burde komme som noen overaskelse, Så dette må du jo ha vært klar over tidligere :P

Litt skuffa over at bilen bare blir donorbil, da jeg hadde håpa du skulle kline til med original bil. Og dermed viser det seg at det egentlig var tabbe å selge 523'n da, siden det nå blir ombygging :P

Menmen, gratulerer med M5! :D

Edit:

Ser jeg var for rask på avtrekkern, da du faktisk skriver på forrige side at bilen blir beholdt original! Godt valg :D

Da ser jeg frem til å følge med videre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket opp ja, og ender på ca 200 000,- pluss bil, så er for dyrt for meg desverre :/ da ville den ikke kommet på skilter før 2014 tidligst :/

Dette er jo en pris som ikke burde komme som noen overaskelse, Så dette må du jo ha vært klar over tidligere :P

Litt skuffa over at bilen bare blir donorbil, da jeg hadde håpa du skulle kline til med original bil. Og dermed viser det seg at det egentlig var tabbe å selge 523'n da, siden det nå blir ombygging :P

Menmen, gratulerer med M5! :D

Edit:

Ser jeg var for rask på avtrekkern, da du faktisk skriver på forrige side at bilen blir beholdt original! Godt valg :D

Da ser jeg frem til å følge med videre :P

Les innlegget hans litt lengere opp da så ser du att dette ikke blir noen donor bil!.. :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket opp ja, og ender på ca 200 000,- pluss bil, så er for dyrt for meg desverre :/ da ville den ikke kommet på skilter før 2014 tidligst :/

Dette er jo en pris som ikke burde komme som noen overaskelse, Så dette må du jo ha vært klar over tidligere :P

Litt skuffa over at bilen bare blir donorbil, da jeg hadde håpa du skulle kline til med original bil. Og dermed viser det seg at det egentlig var tabbe å selge 523'n da, siden det nå blir ombygging :P

Menmen, gratulerer med M5! :D

Edit:

Ser jeg var for rask på avtrekkern, da du faktisk skriver på forrige side at bilen blir beholdt original! Godt valg :D

Da ser jeg frem til å følge med videre :P

Det er på ingen måte noe pris som kom som en overraskelse, men det er jo en enorm sum penger, som jeg ikke har mulighet til å cashe ut med det første.. og jeg ville fortsatt spart på å bygge om en ny vs. bygge om 523'n, men dette er vel det letteste og beste ;) så skal bli stua inn i garasjen med ///M-trekket over seg i vinter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din jævel! Rått at du beholder bilen og ikke hakker den opp og bruker den som donorbil 8) Ser fram til bilder av bilen.

Synd du beholder felgene :P Ikke engang 2k + 18" M-parallel hjul? :P

Blir nok å beholde de gitt :P men du kan komme og låne de litt hvis du vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir trolig lakkert opp i en annen farge, men har ikke bestemt meg enda, og det haster jo ikke nålenger ;) Totalpris er ennå usikkert, har ikke turt å sjekke :P men fyllte full tank 3,5 ganger på m5'n og 2-5 ganger på touringen :P så det har gått litt penger i drivstoff! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...