Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Skal kjøre både e30meet og gatebil ja, så blir en lang uke med mye kjøring ;)

Har nå hatt første prøvetur med bilen!! :D men såklart småting som må utbedres, mutter til fjærbeinslager må strammes hardere, eksoslekkasje (mangler en bolt) og det siste og viktigste... clutchpedalen blir i bunn hvis jeg drar på litt og skal gire, tankene går mot luft i systemet.. noen andre forslag? Er helt fin å kjøre med ellers. Clutch er innkjørt av KingB, men manglet utløserlager, så satt på et annet nytt et. Gi meg tips til hva annet det kan være, så får jeg sjekket på fredag! Frikveld i morgen ;) så blir det fikse siste rest mekanisk på fredag samt dekkomlegging, kosmetisk på lørdag og rudskogen på søndag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på lettingen, glemte å veie den før jeg begynte å lette den, men regner med å lette den rundt 150-200kg :) kan forsåvidt prøve å veie alt jeg har tatt ut, har det liggende hjemme ;) lettet til og med ca 10kg bare på clutch og svinghjul! :D

Jeg ser endelig lyset i enden av tunellen nå, men blir tight med alt småtteri :P

Kommer til å bli litt forskjellig av 200 kg ja :D

Litt stress må det være på slutten! Er jo halve morroa når det går i orden tilslutt etter mye stress ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli litt forskjellig av 200 kg ja :D

Litt stress må det være på slutten! Er jo halve morroa når det går i orden tilslutt etter mye stress ;)

 

Klart det blir litt forskjell ;) har testet bilen i 2 dager nå, og den virker rask og god! problemet med clutchen var at jeg ikke har clutchstopper, så skal lage til en løsning der i dag.

 

kommer også litt forskjeld av de 150 ekstra hestene :P

men de utligner litt av vekta

 

Klart det er jo litt forskjell med 150hk mer ja ;)

 

Gleder meg til å se bilen på e30 meet! :D kanskje man får smiska seg til en tur? (A)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Takk for det du! :D Nå står den utenfor jobben, ikke hver dag man kjører racerigga M5 til jobb! :P

Blir nok en del kjøring, så muligheten er der ja ;) veldig spent på været thou, men jeg overlever nå uansett vær jeg så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se denne på gatebil!! Morsom bil du har kunne godt tenkt meg en sånn selv Har også vurdert å kjøre presse i e34'n

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Bare å slenge inn et bud det, så kan bilen bli din ;)

 

Tar e Feil? :smile:ry8e3yge.jpg

 

Stemmer godt det! :) snikbilde av meg før jeg kom meg ut på banen? :P

 

Rikti bil det ja.

 

Jepp, takk for praten forrige uke! alltids kult å få et ansikt å koble opp mot forumnick :)

 

Helrå den bilen din! Sto å snakka me deg på torsda eller fredagen (hadde vist hatt noen glass for mye :P) dama sa det så ut som vi hadde en bra samtale :P haha

 

Takk for det du! Var det du som ville ha interiøret mitt? :P dama di ble vel oppholdt av kompissen min, så ut som hun likte den hvite e92'n :P

 

E Va edru, sikkert derfor e ikke turte å Hilse på deg :P meeen jaggu friskt kjørt.

 

Hadde nå bare vært å komme bortom det, var mange som slo av en prat når de så bilen min :)

ja, satset bare mer og mer, var utrolig gøy å være tilbake på banen, og med litt mer egnet/rigget bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...