Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

For "mildt" utseende? Den er jo just sånn som en M5 skal se ut, med unntak av fargen.

Fine felger av bra kvalitet, blank fin eksos, og en shine så burde den jo være der da. Uten en masse styr og dilldall.

Er vel ett bevisst valg å ha en slik bil i sølv farge... Anonymiseres i trafikken... Er noen som liker det også :) Sånne som meg.. med to sølvfarga biler...

Sølvfarget bil er jo bare trist. Vitner om mangel på fantasi i mine øyne.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For "mildt" utseende? Den er jo just sånn som en M5 skal se ut, med unntak av fargen.

Fine felger av bra kvalitet, blank fin eksos, og en shine så burde den jo være der da. Uten en masse styr og dilldall.

Var jo det jeg mente da :P at fargen for den til å bli for mild :P

det blir felger, senk, eksos, og såklart US-blink <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg RS-Heggem.. Men er litt sånn... enkel farge å selge videre igjen..Ikke alle som ønsker seg en grønn eller knall rød bil...

Jepp. Det sier jo mest om personen som kjøpte bilen ny. All ære til de som tør å satse på fine fargekombinasjoner på eksteriør og interiør.

Min drømme M5 er en 2003 Estorillblå med champagne skinn og dørsider, og high gloss shadowline. Som denne.. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -blue.html

For "mildt" utseende? Den er jo just sånn som en M5 skal se ut, med unntak av fargen.

Fine felger av bra kvalitet, blank fin eksos, og en shine så burde den jo være der da. Uten en masse styr og dilldall.

Var jo det jeg mente da :P at fargen for den til å bli for mild :P

det blir felger, senk, eksos, og såklart US-blink <3

Jeg er ingen tilhenger av de Us-blinkene jeg.

Skulle ønske meg amber frontlamper med us-dioder, sammen med us baklyktene. Det er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg RS-Heggem.. Men er litt sånn... enkel farge å selge videre igjen..Ikke alle som ønsker seg en grønn eller knall rød bil...

Jepp. Det sier jo mest om personen som kjøpte bilen ny. All ære til de som tør å satse på fine fargekombinasjoner på eksteriør og interiør.

Min drømme M5 er en 2003 Estorillblå med champagne skinn og dørsider, og high gloss shadowline. Som denne.. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -blue.html

For "mildt" utseende? Den er jo just sånn som en M5 skal se ut, med unntak av fargen.

har du bilder av di aktuelle lampene??

Fine felger av bra kvalitet, blank fin eksos, og en shine så burde den jo være der da. Uten en masse styr og dilldall.

Var jo det jeg mente da :P at fargen for den til å bli for mild :P

det blir felger, senk, eksos, og såklart US-blink <3

Jeg er ingen tilhenger av de Us-blinkene jeg.

Skulle ønske meg amber frontlamper med us-dioder, sammen med us baklyktene. Det er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det litt bilder ;) uredigerte, noen fra turen og noen fra nå nettopp ;)

DSC09130.JPG

DSC09134.JPG

DSC09135.JPG

DSC09138.JPG

DSC09140.JPG

DSC09144.JPG

DSC09145.JPG

DSC09147.JPG

DSC09150.JPG

Og så litt fra turen ;)

DSC08668.JPG

DSC08741.JPG

DSC08756.JPG

Rett før jeg ble stoppet av politiet:

DSC08772.JPG

Og på vei av motorveien for å møte de andre igjen, etter å ha blitt stoppet :P smånervøs og skjelven, men alt gikk bra :)

DSC08819.JPG

Rett etter båten til danmark:

DSC08878.JPG

Der møtte vi jommenmeg en "kompis" ;) eller venninne da ;) hun smilte godt når vi lå side om side :) desverre kun 525(?)

DSC09042.JPG

Enda en kompis, i danmark, her snakker vi ekte vare ;)

DSC09092.JPG

Og siste bilde fra turen, på vei over mot sverige

DSC09108.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...