R Andersen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Jeg skrev nok før jeg tenkte.... Men uansett så er det ikke slik at man ikke får kjøre med bur der mer. Det er vel, som du nevner, mer krav til sikkerhet (polstring og lavere kryss i døren). Trucks and vehicles with the following specifications and/or systems: full bucket seats (driver and passenger), upgraded or not standard removable steering wheels, HANS (head and neck support) and unpadded cages and other components that can endanger the driver or road safety shall also not be allowed to drive on the race track. Vehicles with delivery number plates (red numbers), short number plates (03 and 04 numbers) and vintage car exchange number plates (07 numbers) shall not be allowed. Med "full bucket seats" så menes det da seter med "ører". Om buret er skrudd eller sveiset skal ikke ha noe å si, etter det jeg nå har lest, men det skal være polstret, ingen skarpe kanter og skruer som stikker ut. Så det blir nok mange runder på en viss E30 denne sesongen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Så det blir nok mange runder på en viss E30 denne sesongen også! Ja vi får satse på det Uansett så er det nok bare å møte opp og ta det som det kommer. Bilen står jo der nede uansett så da må man jo bare prøve seg og evt oppdatere/endre deretter. Og jeg håper det blir ofte oppdatering og mye bilder her fremover. Kjenner jeg får veldig lyst på et tilsvarende Clubsport prosjekt når jeg leser her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Du får komme oppom garasjen en dag, så kanskje du blir fristet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Du får komme oppom garasjen en dag, så kanskje du blir fristet... Når huset er ferdig og vi er innafor døra så kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Du får komme oppom garasjen en dag, så kanskje du blir fristet... Når huset er ferdig og vi er innafor døra så kommer jeg Kan jeg få bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Du er selvsagt alltid velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Skulle du ha AKG diff foringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Tror ikke det. Får nye i alu til en rimeligere penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Skulle bare en kjapp tur oppom garasjen med noen deler og verktøy, men måtte teste et par felger på bilen. 9x17" måtte jeg bruke 10mm sparer for å gå klar fjærbenet (Bilstein), og må nok litt camber og valsing til får at det skal gå. Bak uten spacer Prøvde også et sett med originale bakfelger fra E46 M3. De er 9x18" og har påmontert 235/40 foran. Bak er det 265-dekk og det blir litt vel, men går nok med 245 evt. 255, hvis man kjører litt camber og valser. Fikk også demontert litt av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Flink gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 hvor brede dekk skal du ha? 235 rundt hele`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Har tenkt til å kjøre med 235/40 på 9x17" felgene. Det står ikke først på to-do-listen, men har planer om å endre litt på hjulbuene etterhvert, slik at jeg får på 245+ dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Ble litt jobbing i kveld. Fikk demontert teppet, og der fant jeg dessverre noe jeg fryktet, nemlig litt brun farge... Noen tips om hva som er best å gjøre med dette? Holder det med å pusse ned rusten og legge på grunning/lakk, eller må det sveises? Selvsagt vanskelig å se via bildene, men tips mottas! Hva er de dekslene på gulvet, og hvilken funksjon har de? Hvordan demonterer man midtkonsollen? Teppet ble demontert på den kjappe og enkle måten.. Startet litt med fjerning av asfaltmattene; Fikk fjernet et par kilo med unødvendig vekt; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hvordan demonterer man midtkonsollen? Du må poppe ut nødblinkbryteren, under der er det en skrue som kan fjernes. Så er det noen skruer akkurat i hjørnene hvor man normalt har kjørekomp, på baksiden der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 hva brukte du på asfaltmatte fjerningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå