R Andersen Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Jeg bruker en varmepistol. Kjøpte den billigste jeg fant på Karlsson i Sverige. Den inneholdt flere typer skraper, og det fungerer meget bra! Limet/restende sm blir igjen fjernes med sitrusrens og børste på drill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Trodde da du skulle ha teppe i bruksbilen;-) Hullene i bunnplata mener jeg å ha hørt er i forbindelse med produksjon/profilering av platene.Og så har de bare satt på noen "fine" lokk for å tette,som er flinke til å slippe inn litt vann i ny og ne:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Bruksbil var vel å ta i.. Men må få bort litt vekt. Buret veier jo en del.. Du som har greie på det; får man kjøpt nye lokk til gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Bruksbil var vel å ta i.. Men må få bort litt vekt. Buret veier jo en del..Du som har greie på det; får man kjøpt nye lokk til gulvet? Bare til å klippe ut nye lokk fra en stålplate og kline på litt tettningsmasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Jeg bare vasket av limet med sånn motip enfetter sak. Varmepistol er et must, sammen med en sarkelspade el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Hva er motip enfetter, og hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Bruksbil var vel å ta i.. Men må få bort litt vekt. Buret veier jo en del..Du som har greie på det; får man kjøpt nye lokk til gulvet? Så fint ut buret, hva veier det? Lokk er mulig å få ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Vet ikke eksakt vekt, men veier nok fort 30-40 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Lørdag er perfekt dag for skraping av asfaltmatter! Møkkajobb.. Blitt ferdig med gulv, så nå gjennstår det under baksetet, samt bagasjerommet. Det veier en del. Har fylt en bærepose nå, og tipper den veier ca 10 kg. Tok livet av varmepistolen, så får skaffe en ny til siste del av jobben. Begynte å vaske bort limrester med sitrusrens, men ble ikke helt ferdig, da jeg gikk tom.. Prøvemonterte buret også. Ser ut til å være veldig god passform/kvalitet. Gleder meg til å kunne sitte her! Fikk litt deler i dag også; Sparco stolfester, UUC shortshift, 75 mm pinnebolter, Sparco rattnav og en brukt x-brace. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Skrudd bur, da sveiser man fast skrupunkter i gulvet da, eller bolter dere igjennom gulvet og en viss dim på plata under? Finnes noe slikt å få kjøpt til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Forsterkninger i gulvet må du sveise uansett skrudd eller ikke skrudd bur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 På dette buret så sitter det ekstra-/forsterkningsplater på hovedbøylen og bøylen fremover, men det er ikke det på bøylene bakover. Usikker på om det er godt nok for Biltilsynet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Ser utrolig bra ut dette! hadde ikke trodd at det var såpass god passform på buret! kan du få burene i forskjellige farger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Så ut som veldig bra passform ja! Skal du ha taktrekk, men ikke teppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Jeg hadde bare ekstra plate på hovedbøylen - godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå