M3 Atle Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Intressert i 3,91 utveksling, og alle pakninger, simmeringer osv for og bytte den. alle delene er nye. 25%?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hva skjer her da? Blir den klar til sommeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Blir det noen runder i sommer? Btg 7.50!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Intressert i 3,91 utveksling, og alle pakninger, simmeringer osv for og bytte den. alle delene er nye. 25%?? Dessverre, har en nybygd diff med samme utveksling, men med 75%, men ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Blir det noen runder i sommer? Btg 7.50!! Det er jo planen da.... Men ting tar tid! Venter fortsatt på deler fra PeeBee, og det setter litt stopper for fremgangen, selv om det er 100 andre ting som også skal gjøres. Har hørt rykter om at det skal dukke opp noen deler denne uken, men det har jeg hørt før... Skal en tur opp i garasjen i kveld for første gang på 1 mnd.. Satser på at bilen er ferdig til sensommeren, og ønsket er å få tatt en tur til Ringen til høsten, typ sept/okt. Hvis bilen din også er klar, så regner jeg med du blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Ble gjort noe småtteri i kveld. Monterte UCC sin shortshift. Litt mørkt Iphonebilde av girkulen jeg tenkte å bruke. Må nok få gjenget den opp litt mer, så den kommer litt lenger ned. Nå blir den så høy at den tar borti dashbordet. Prøvde meg på å demontere hjullagrene bak. Kjøpt et hjelpemiddel, og den fungerte helt greit. Dvs at jeg fikk av det ene hjullagrene, men det andre gikk dårlig.. Prøvde med en avdrager fra Biltema, men kanten på armene var for korte, så den sklidde av. Demontert hardykoblingen også. Var en del sprekker i den, så greit å få den skiftet når man først har demontert det meste under bilen. Har kjøpt distanseklosser til GT-vingen. Disse passet ikke bolt-on på originalvingen, så måtte modifisere litt for å få det til å passe. (glemte å ta bilder) Usikker på om jeg skal kjøre med eller uten de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Selvfølgelig skal du ha distansestykkene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Sjølvsagt med ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Bilen blir jo mer banebil med en gang, kan ikke ta den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Blir nok å montere klossene. Er jo tross alt en "racebil".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Enig her ja, distanse stykka må på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Gatebil uten distanseblokker, banebil med blokker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn-racing Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Hei, Hvor kjøpte du di distanseklossene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 De kommer fra http://www.abrahamsmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Bestilt panser og bagasjeluke i glassfiber for original montering fra ACM. Ikke det at jeg får brukt de med det første, men la om r-dekkene på felgene i dag. Mest for å få frigjort litt plass.. 235 r-dekk passer perfekt på 9" felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå