MagnusA Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Dette ser bra ut som vanlig Jeg mener også at du selvsagt skal bruke distanse klossene. Satser på at bilen er ferdig til sensommeren, og ønsket er å få tatt en tur til Ringen til høsten, typ sept/okt. Gi gjerne lyd fra deg, satser på en ny tur på høsten her også. (Med forbehold om at bilen ovelever de neste turene såklart....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.R.Johansen Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Har du satt girspaken riktig vei? Den er ørlittegranne bøyd til den ene siden, for at den skal komme nærmere ratt/sjåfør. Just informing, handsome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Har du satt girspaken riktig vei? Den er ørlittegranne bøyd til den ene siden, for at den skal komme nærmere ratt/sjåfør.Just informing, handsome. Er ikke lett for'n å vite, med sånne kjøpeprylær. Mye dekk er visst da shit i 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Hvor holder du til? Bor du i nærheten av oslo kan jeg hjelpe deg med å presse ut lagrene. Ellers er det vel bare å reise til nærmeste verksted så hjelper sikkert de deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.R.Johansen Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Eller så kan jeg hjelpe deg, som bor rett borti gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Gi gjerne lyd fra deg, satser på en ny tur på høsten her også. (Med forbehold om at bilen ovelever de neste turene såklart....) Det skal jeg gjøre, vettu! Har du satt girspaken riktig vei? Nja, det er vel sannsynligvis der problemet ligger evt... Iflg. monteringsanvisningen så skulle skruehullet være fremover, og det er det nå, men tror jeg skal prøve å snu den. Mye dekk er visst da shit i 2013. Mye dekk er best! Viktig å ha nok dekk å slite ut! Bor du i nærheten av oslo kan jeg hjelpe deg med å presse ut lagrene.Ellers er det vel bare å reise til nærmeste verksted så hjelper sikkert de deg. Takk for tilbudet, det var hyggelig, men jeg har en hoffleverandør på det området, nemlig Frøken Johansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.R.Johansen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Du hadde en hoffleverandør... Frøken da eller?! Frekk?!? Angående girspaken, så kan det hende at det er en kløne som har satt den sammen feil vei etter modding... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Fint jeg har noen å skylde på da...!! Kjekkeste frøken i området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.R.Johansen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ja, det er flaks! Eller om det er feil i monteringsanvisninga. Jeg tror nok heller at det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ja, det er flaks! Eller om det er feil i monteringsanvisninga. Jeg tror nok heller at det er det! Oppdatert bosted, Broder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.R.Johansen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Oppdatert bosted, Broder! Men nå får vi slutte og spamme ned tråden til Ray-Ray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Lite som har skjedd i det siste.. Barn, kjerring og hus tar mye tid, samt at man venter på deler.. Men fikk noen deler i går. Fått glassfiber panser og bakluke fra ACM, samt noen av delene fra PeeBee. PeeBee har sveiset om travers så festene for uniballs'n kommer 20mm lenger opp. Bærearmene fra PeeBee. Vurderer også å selge motoren. Noen som trenger en S50B32, kun motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Fått litt ny gnist når du fikk noen runder med Fjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Ser bra ut Raymond Hva er egentlig fordelen må å få festet høyere?Er det pga vinklene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå