milhouse Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Har hørt rykter om at du er rask, moro å høre at du er på vei tilbake på banen. Hva med weischers bur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Må ikke høre på rykter, det er nemlig bare det, rykter... Vurderer flere bur, men er mest fristet av Heigo. Det blir brukt av mange som kjører VLN og ellers i racing, så tar det som et kompliment til Heigo. Safedy Devices vil ikke selge til meg, kun via distributør, så da blir det uaktuellt. Gidder ikke betale for fordyrende ledd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 følger med her Når/hvis du finner skrudd halvbur, ikke lysten på å sende meg en pm med hvor å eventuelt en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Det kan jeg selvsagt gjøre, men det heller mot Heigo for min del, og hva de har å tilby finner du på www.heigo.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Må ikke høre på rykter, det er nemlig bare det, rykter... Vurderer flere bur, men er mest fristet av Heigo. Det blir brukt av mange som kjører VLN og ellers i racing, så tar det som et kompliment til Heigo. Safedy Devices vil ikke selge til meg, kun via distributør, så da blir det uaktuellt. Gidder ikke betale for fordyrende ledd.. Jeg var på rudskogen med kim når du kjørte bilen hans.. Husk hvis du får ett selskap til å ta det inn for deg så kan du ofte fjerne Tysk mva. Jeg gjorde det på Weichers buret mitt. Når du skal importere det så får du fort tysk og norsk mva. Eventuelt så er det ikke veldig langt til Sverige for din del uten at jeg antyder noe... Weischers hadde flere alternativ på bur og det var veldig stor forskjell på vekten av burene. Jeg fikk også med ett skriv som gjorde at jeg fikk godkjent det i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Det kan jeg selvsagt gjøre, men det heller mot Heigo for min del, og hva de har å tilby finner du på http://www.heigo.de Jeg fikk lov og bestille i fra de, bare bestill via jobben din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Poste Restante er genialt! Var Weischers TÜV-godkjent? De hjelper kanskje en del når man skal godjenne bilen med bur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg fikk lov og bestille i fra de, bare bestill via jobben din Tenkte du på at GS har avtale med de, og at du skaffer buret til en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Poste Restante er genialt! Var Weischers TÜV-godkjent? De hjelper kanskje en del når man skal godjenne bilen med bur.. Ja det er genialt det... Nei det var ikke TUV godkjent, men fikk med ett skriv som biltilsynet synes var ok. Send meg en pm hvis du vil ha info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har en dialog med min lokale trafikkstasjon nå ang. godkjenning av bur, så avventer hva de sier før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Dette blir bra Bare huset blir ferdig og jeg får "hodet over vann" igjen så er et slikt prosjekt noe jeg absolutt kunne tenkt meg å gjort selv. Lyden og følelsen av en S50 er svårslagen Jeg hadde Wiechers i S2'n og var veldig fornøyd med det. Husker dog ikke hvordan det var med Tüv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har en dialog med min lokale trafikkstasjon nå ang. godkjenning av bur, så avventer hva de sier før jeg bestemmer meg. Bare å send meg en PM så kan du få titte på dokumentet jeg fikk, eventuelt så ringer du Nissen så får du mailen min. Eneste jeg fikk litt problemer med var at det ikke sto noe sted på buret at det var fra Weichers. Men jeg hadde med skrivet fra Weichers pluss kvittering på betalt bur så de att alt annet var så bra så de trodde på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Dette blir bra Lyden og følelsen av en S50 er svårslagen Takk for det, Magnus! En S50 skuffer aldri! Du får bli ferdig med ting og tang, så får du skaffe deg en du også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Finnes ikke noe råere enn gamle BMW´er som sniker seg under 8 min på Ringen Ser du skriver at du skal beholde de elektriske vinduene og MASSE vekt! En E36 dør veier 30 kg. Med aludører og Lexan ruter med slider/luke får du vekten ned til 10 kg pr. dør. Da har du lettet 40 kg. Mener vi betalte rundt 5 lapper for våre lexan ruter fra Plastic4performance. Er ikke mange andre steder hvor du kan lette så mye til en så lav kostnad Lykke til med spennende prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå