R Andersen Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Noen som har tips på hvordan man bør lakkere bremsecalipperene? Har kjøpt nyrenoverte calippere, og de ser ut til å være eloksert e.l. Har glassblåst klavene. Hva er best å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf325turbo Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Jeg har nettopp sandblåst og pulverlakkert alle mine caliptere, og jeg kjøpte også nytt repkit! så jeg bare sandblåste med alt på plass, bare teipa nippel og der bremseslangen gikk inn så når de var ferdig lakkert så "overhalet" jeg calipteren! Brukte rett og slett gammle stemplet og pakkningen som maskering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Har kjøpt nyrenoverte calippere, så vil ikke gjøre samme prosedyre på de, men absolutt noe å vurdere ved en senere anledning. Skal jo gjøre noe med calipperene foran også.. Hva malte du de med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf325turbo Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Ahaa, da er det jo en annen sak! Jeg pulverlakkerte de på jobb Flott prosjekt, gleder meg til å se denne ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Fått lakkert klavene og montert bremser, studs og nye ABS-følere. Har kjøpt et Fuel Starvation Kit fra Bimmerworld for å hindre at bensinen kutter i svinger ved mindre enn halv tank. Montering på gang Har også byttet ut termostaten i oljefilterhuset med en oil diverter. Kan skaffe slike for kr. 490,- + frakt. Måtte prøvemontere en felg for å se hvordan det blir i forhold til nye hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Blir bra dette her. Greit å få hindra bensinkutt. Husker Lars slet med det på compactn også.. Kjipt å ha full tank hele tia R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Ser bra ut! Åssen dekk er de? Federal 595? R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Takk! Ja, det er Federal. Kun for å ha noe å kjøre med før bilen er ferdig innjustert, da skal jeg kjøre med litt bedre dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Takk! Ja, det er Federal. Kun for å ha noe å kjøre med før bilen er ferdig innjustert, da skal jeg kjøre med litt bedre dekk. Er vell en god idé de! har du noen erfaringer med dekkene på våt vei eller? De begynner å bli en hel bil igjen nå?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Har absolutt ingen erfaringer med det, men har en kamerat som kjører med det på bane med sin E30, og han er fornøyd med dekket. Mye dekk for pengene, men selvsagt ikke like raskt som et dyrere dekk. Er nok mye igjen før bilen blir hel, men det går heldigvis rette veien! Bestilt ny clutch i dag, så da kan man begynne å tenke på å få satt i motor i bilen etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 spessielt nye funker 595 ganske bra på vått.Er like gode som gode vanlige sommerdekk stort sett, men er ikke løpsdekk.Kan være fine dekk å ha når du skal bruke den på veien, og ikke vil slite ut skikkelige rundetidsdekk knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Siden det er 1 måned til jul i dag, så passet det bra at nissen kom innom med en pakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Fin clutch det der Kjører du org svinghjul, eller blir det slanket til et som ikke er dobbelmasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Skal kjøre med ett lettere svinghjul fra Driftworks. Mener vekten på det var 4,9 kg, så er jo litt lettere enn det originale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Mine federal rsr er griseglatte på vått. De er vel 2 år gamle. Var helt ekstremt på e30meet i år, da det regna helt vilt. Når de først slapp litt så måtte man vente lenge før det fikk tak igjen. Har du funnet ut hvordan s54en passer i e36 traversen? Må man flytte stabstaget? Går det da uten å modde bunnpanne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå