fearcradle Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Trenger litt ting til prosjektet mitt. Har satt E32 740 bakstilling på min E34 men mangla litt deler. Trenger E32 740 stabstagg og det skråstagget som går ut mot diffen. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11672.gif Del nr 10 på det bildet. Ser også etter en diff til E32 740 Gjerne en sliten diff eller allerede med sveisa sperre. Skal ha en og bruke i vinter på isen. Så til E34 delene. Trenger varmeapperat register. Det som sitter bak inni dashen. Dele den klompen med alle spjellene inni. Også ser jeg etter M5 spoiler eller no alla den. Sånn lav type med eller uten bremselys. Også er jeg ute etter bakrute senker. Noen som har noe av de delene her???
Eirik Viste Skrevet September 30, 2012 Skrevet September 30, 2012 Hei. Jeg har en E32 740 diff som er sveiset. Jeg ble lurt da denne skulle hatt diffbrems. Jeg har ikke inngående flens som mellomakslingen skrues fast i på denne diffen. Men en vanlig mindre flens passer og fra f.eks M5, 735, 730, 535. Vet ikke hvilken mellomaksling som du allerede har.Har du manuell kasse, er det uansett mye lettere å få tak i mellomaksling fra andre biler enn 540/740. Prisen er 1.000 kr + eventuell frakt for 740 diffen uten inngående flens. Braketten på diffen mangler og, men det har du sikkert fra en annen diff. Hvis du ikke har flens selv kan jeg kanskje ofre en flens fra en annen diff(lik 750,M5, 735) Men den vil jeg ha 400 kr for i tillegg. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
bmw520 Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 ang varmeappreg, så må du vite vilket det er, du har valeo,behr, siemens iværtfall. dette må du vite, ellers så passer et eventuelt register du har skaffet dårlig er det tatt ut, så står det vilket merke d er.
fearcradle Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 Skal tenkte litt på den diffen. Har spelisa sammen en 740 mellomaksel og originale M20 akselen så må ha 740 flensen Men igjen skal tenkte litt på det Hakke tatt ut varmeapperatet ennå. Bare hvet at 2 av spjelda ligger i biter og huset er sprekt. men da skal jeg få sett om jeg greier og se no merking på det.
bmw520 Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 aha, du må også ha hele varmeapparatet ja, ikke bare registeret?
hao Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 Har hele sulamitten som innholder varmapparatregister og kjøle-element for AC samt en drøss med spjeld Varmapparatregisteret er tatt ut men PM tlf nr ditt så kan jeg sende deg bilde av det Alt gjelder E34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå