Christian87 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Nye bilder lagt inn på første siden! Bildene var så store, så de måtte legges inn ett og ett. Derfor det står endret 5 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simhelg Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Er det jeg som ikke har sett godt nokk etter eller har ikke du lagt inn pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Nederst på første post ( Jeg veit du fikk Pm før i dag, men kjekt at andre får med seg prisen også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Oppdatert første og andre post med tekst og 3 bilder av felga på bil fra E30Meet på Rudskogen Jeg kan ordne en pakkepris på alt komplett for og få det på bil. Nå har de fått på seg litt gummi, nye muttere som passer og komplette sett med spacere + bolter for og få det riktig på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Bumper denne da de ligger her fortsatt! Pris kan reduseres med eller uten spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Sommer varmen prøver seg om dagen, og grom biler blir tatt ut en og en framover nå! Noen av dem trenger kanskje ny look til treff osv? Må ha spacer på E30 da det er høyt innpress, men må ikke være så drøyt som jeg hadde det på bildene over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsosport Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Hallo all dear Brigader what kind of centre caps did you match to your mistral wheels?? i have the same wheels in perfect condition (5x120, 9x17, et15) and i also dont have the original centre caps my wheels are also for sale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå