wbiter Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Hugger min '92 318i Cab som fikk seg en smell bakfra. Har ordnet med forsikringen at jeg beholder bilen. Den er gått 192.000 Av utstyr kan nevnes; Sports-skinninteriør (Ikke perfekt - se bilder. Kan også nevne at varmen bare fungerer i ryggen på begge stolene), hel topp, komplett ubrukt toppakningssett med strekkbolter, trimkam (Passer også m40 1.6), 1 år gammel simons bakpotte, skinnratt, liten kjørekomputer, M-tech tøy mattesett, Angeleyes, hvite blink foran og på sidene mm. Bare spør, priser blir vi enige om. Store deler må hentes eller kjøper må skaffe frakt på egenhånd. Bilder Hele fronten uteom hovedlykter (Angeleyes) er solgt! Ratt, girkule med mansjett er solgt. Instrumentpanel over midtkonsoll solgt!
wbiter Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg bor på Nedenes, midt mellom Arendal og Grimstad.
wbiter Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Mye skal du ha for hele bilen? Hva ville du gitt da? Motoren er nok best som delemotor, radiatoren ble slått av i smellen og det var problemer med oljetrykk før smellen. Innspill fra andre om hva den hadde vært verdt settes også pris på.
raynik Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Er interiøret sort? Mye for komplette dørtrekk?
Dirty Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 interiøret er det sort eller blått ja? Kan hente kjapt om prisen er bra
wbiter Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Ja det stemmer at det er slitt, men det er ikke slitt gjennom noen steder. Baksetet har en revne og et sigaretthull som vist på bildene. Jeg tenker det kanskje blir budrunde siden flere har meldt sin interesse for interiøret, og det har vært antydet 4-5.000 for hele interiøret. Men om noen vil komme med et seriøst bud på hele bilen kan jeg avvente med å binde meg til noen bud i 24 timer. Altså til i morgen til kl. 21.00 I mellomtiden er det bare å by på interiøret eller andre deler så kan jeg notere meg det, om den ikke skulle bli solgt hel.
wbiter Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Har du fester på bilen til hardtopp ? Nei det står ingenting om det på utstyrslista. Som forøvrig ser slik ut: Order options No. Description 210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) 300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM 373 STOFFVERDECK DUNKELBLAU 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 653 BMW BAVARIA C REVERSE II 680 MANUAL AERIAL 690 CASSETTE HOLDER 704 M SPORT SUSPENSION 708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II 801 GERMANY VERSION 860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT Individual data 0490Color = Lackierung in macaoblau- metallic, wie Schl. Nr. 250, gem. B 9056.C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå