vebjørn13 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som har erfaring fra diagnosetesten fra biltema ? Vurderer å kjøpe boksen http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... er-151362/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondrusen Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Noen som har erfaring fra diagnosetesten fra biltema ? Vurderer å kjøpe boksen http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-o ... er-151362/ Vel, 399kr er jo ikke noe spesielt dyrt om den virker. Virker den ikke eller er dårlig kan du alltid få pengene igjen Kjøp den så kan du gi oss tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 bedre og gi 300kr på ebay da så får du både dis, progman, inpa og ediabas kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 greia er at jeg må sjekke det nå og verksted skal ha faen meg 800kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 nå som vi er inne på det, hvor er kontakten på en E46 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Under dekslet ved rattet.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hvorfor skal du ha diagnose da? Hva skal du finne ut av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Under dekslet ved rattet..Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 jeg skal finne ut hvorfor motorlampa lyster ( mest sansynelig katta, siden bilen går en del bedre nå, og ingen ting annet og plukke på ) + sjekke hvorfor abs og antispinn lyser av og til ( mulig en føler ) kjøpte apperatet nå på biltema. må bare få det til å funke først sliter med å få kontakt med hjærnen ( står at det er vanlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 greia er at jeg må sjekke det nå og verksted skal ha faen meg 800kr... Betalte 500 på GS-Bildeler jeg, med full sjekk av alle mulige feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 kan ikke kjøre så langt kan jo hende noe er sikkelig fuckd'up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 gikk ikke så bra detta her, men leste et sted at det er 2 kontakter ! en med 20 og en med 16! har prøvd den inne i bilen funket svært dårlig, får ikke kontakt med hjernen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ja , jeg vil konkludere med at den jævla boksen til biltema er noe dritt, "link error".... så ingen forklaring på hvordan fikse dette, kun vent 10min og prøv igjen. neste gang blir det veteranbil uten all denne elektronikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ja , jeg vil konkludere med at den jævla boksen til biltema er noe dritt, "link error".... så ingen forklaring på hvordan fikse dette, kun vent 10min og prøv igjen. neste gang blir det veteranbil uten all denne elektronikken Ebay er løsningen som noen over har nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikkjebra Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Ja , jeg vil konkludere med at den jævla boksen til biltema er noe dritt, "link error".... så ingen forklaring på hvordan fikse dette, kun vent 10min og prøv igjen. neste gang blir det veteranbil uten all denne elektronikken har E46 selv og jeg får ikke kontakt med hjernen under rattet der heller. er nødt til å bruke den i motorrommet ved der orignal batteriet står Dette er med en SCHVINDYR Bosch tester som faren min bruker på verkstedet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå