Kjexx Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Its working... Var en høyttalerledning som hadde falt av inne i subben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Fortell litt om hvordan dette funket? Kunne tenkt meg dette selv. Evt. også noen bilder av det ferdige opplegget, bare for å se hvordan du har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Koblet meg på venstre hatthyllehøyttaler med en signalomformer. Så er det bare å koble som vanlig. Tok ut skiposen. Det hjalp en del.. Anbefaler en forsterker hvor du kan legge frem justeringsmuligheter forran siden det ikke er noe særlig mulighet for det på orginal spilleren. Jo.. Tok remoten inn i lyskontakten på venstre baklys. Så dritten slår seg av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmi_91 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Koblet meg på venstre hatthyllehøyttaler med en signalomformer. Så er det bare å koble som vanlig. Tok ut skiposen. Det hjalp en del.. Anbefaler en forsterker hvor du kan legge frem justeringsmuligheter forran siden det ikke er noe særlig mulighet for det på orginal spilleren. Jo.. Tok remoten inn i lyskontakten på venstre baklys. Så dritten slår seg av.. virka veldig enkelt og greit daa åssen er lydkvalitet? virker dette tilnærmet like bra som og koble signalkabel bak på spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Er bedre å bruke signalkabel ifra spiller. Dette er jo for dei som ikkje har signalutgang på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hvorfor er det bedre da todleif? Det er ikke akkurat hifi i 100.000.- kroners klasse i bilene. Synes det spiller helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Det er jo ein grunn til at det brukes signalkabler ifra spiller istedet for ein omformer på høgtalerutgangene. Om ein høyrer forskjell i eit ordinert bilanlegg er jo ein annen sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmi_91 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er bedre å bruke signalkabel ifra spiller. Dette er jo for dei som ikkje har signalutgang på spilleren. derfor jeg skreiv tilnærmet lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmi_91 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hvorfor er det bedre da todleif? Det er ikke akkurat hifi i 100.000.- kroners klasse i bilene. Synes det spiller helt greit. vurderer denne selv isteden for og legge flere tusen i det vil bare ha kassa mi baki for og få litt mer trøkk:) lyden på mellomtone og diskant inne i bilen spiller bra så jeg lurte egentlig bare på om du fikk bra nok signal til at suben spiller bra i forhold til sangen generelt og om bassen blir "direkte" hvis man kan kalle det, det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Tenker på dette selv, men kan jeg lisse godt kjøpe "Caliber høyttaler til linjesignal adapter" som er billigere fremfor "Peripheral høyttaler til linjesignal adapter" som er dyrere ? Hva sier folk ? PS: Rød tekst er linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg har caliber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Systemet fungerer greit? Edit: Da var Caliber bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Vis du leser tråden finner du ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Har koblet opp hele greia nå, men jeg har et problem. Jeg har orginale LED baklykter, og i de har jeg ikke 12v til å "starte" subben med... Noen forslag hvor jeg evt kan koble den til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Sedan eller stv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå