Kiim Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Coupe faktisk viewtopic.php?f=6&t=240487 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Du får dra ledning frem til spiller'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Var det jeg håpet jeg slapp :/ Damn.... EDIT: Da var kabel trekt frem til spiller og systemet fungerer utmerket! Endelig god bass i bilen, er som å være i himmelen under hver kjøretur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 ... Hentet remote fra radiosignal forsterkeren som ligger i bagasjeromme jeg men vet ikkje om det bare er touring som har den der, men funket fett. Da kommer sub forsterkeren på selvom bilen er av og, trenger bare slå på den fancye kassettspilleren min ˆˆ, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Du kjøper ein omformer: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=78&id= Men må jeg erstatte en av høyttalerene med denne, eller kan jeg bruke høyttaleren og bare "stjele" signal fra den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 Stjeler signal. Det er 4 ledninger på den. 2 inn i boksen og 2 ut. Om du har sedan er må du løsne på sete ryggen og kople på den doble gule ledningen i kabel kveilen ved døra på førersiden bak bakseteryggen, det er ett hull i seteryggen. Prøv å klipp drn gule så nærme som mulig. Kan også ta av den teipen rundt kveilen. De er litt lange ledningene på den omformeren så jeg tok av trekket ved skiposen på venstre side i kofferten og stak ledningene igjennom så nærme den ledningskveilen som mulig. Fordelen med det er at du har den enkelt plassert i forhold til kopling av anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 men jeg har stasjonsvogn e46 ... har prøvd å finne ut hvordan jeg får av dekselet forrand høyttalerene i bagasjeromme, uten hell... noen aning hvordan jeg gjør det? vil helst ikkje begynne i kabelkanalen med bakdøren for syns det blir litt "jalla" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianandre Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Jeg kjøpte meg en stinger omformer til min e39 touring. Stjal signalet fra høytalerene i taket. Da jeg prøvde dette før jeg gjemte ledninger og alt, så fungerte alt skikkelt bra. Men når jeg gjemte alle ledningene og festet alle kabler slik det skulle være. Så kom det en konstant durelyd i subben. Og den gir seg liksom ikke. Hvis jeg spiller høgt, så hører jeg d ikke, men kan være greit å slippe å ha den lyden når jeg har litt lavt på. Denne durelyden er uansett om bilen sviver eller bare tenningen er på. Noen som aner hva dette kan være? Kan det være dårlig jording på forsterker? Eller dårligt utgangspunkt fra remote? Om dette kan ha noe å si på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar.Fosse Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Har koblet opp hele greia nå, men jeg har et problem. Jeg har orginale LED baklykter, og i de har jeg ikke 12v til å "starte" subben med... Noen forslag hvor jeg evt kan koble den til ? Jeg har samme system på min og det fungerer helt greit i forhold til prisen du legger i det, så må si jeg ble positivt overrasket over hvor bra det faktisk fungerte Så til problemet ditt, jeg hadde samme problem på min faktisk, men det jeg gjorde da var og koble inn et rele som slår seg på når det får signal ifra baklyktene, dette er da også koblet til batteriet på bilen (hos meg var dette mest aktuelt da batteriet mitt er bak!) Så funksjonen på dette er at du trekker remote rett fra batteriet og vil få nok strøm til å starte forsterker vil anbefale dette til dem som har remote fra baklykta da remoten kan i noen tilfeller trekke litt strøm, så om du tar rett fra lykta kan du overbelaste kablene til lyset og det kan ødelegges, hvor som du selv kan se på bilen din er at disse kablene ikke er store og kraftige og vil da lett overbelastet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå