Gå til innhold

Über strøken 528ia!!***SOLGT***

dreaz
 Share

Anbefalte innlegg

Kliss strøken bil med rustboble ja.. Vær så snill da, bilen er ikke så strøken da, og forøvrig bør du ha med bilder som viser hvor fantastisk strøken bilen er.

men er ærlig og sier hva som er. og til være en 97 mod er dette unormalt lite. og pirk i mine øyne.

det finnes ikke en ripe, 0 rust i dører hjulbuer osv. og lakken er glatt som fløyel.

jeg er borti ca 4-500 biler i året. og kan love dette er den peneste 97mod jeg har sett de siste 10åra.

Dette er garantert den peneste e39 i Norge som ikke er omlakkert. lakken er original.

ok svar:)?

Du skal sikkert ikke kjøpe denne heller så vær så snill kutt ut disse egne meninger meldingene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder?

har dessverre ingen bilder ennå.

Jeg så på bilen i dag, da det er en kunde som skal importere bil for.

Vurderer ta hans i innbytte viss er interesse for den.

skal høre om han får sendt meg noen eller så tar jeg bilder neste gang har mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine egne meninger, hmm, les denne tråden, så kan du se om hva folk flest mener om "strøken" viewtopic.php?f=9&t=190367&hilit=Hva+defineres+som+str%C3%B8kent%3F

Jeg tviler ikke på at bilen er fin, men legg ut bilder da, så virker annonsen litt mer seriøs, bare et tips.

jeg vurderer bilen i innbytte og har den ikke stående..

sett på bilen selv i dag og hatt den i bukken.

ska prøve drive opp bilder, da jeg så klart vet det må til. men la bare ut en sjekke int. annonse her nå.

fikser man en 2mm boble på luka har man Norges peneste e39 som ikke er omlakkert.

og egentlig vurderer jeg beholde den selv.. selvom ikke trenger den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...