fozzie88 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Liten oppdatering: Kjøpte i midten av Februar 2 nye bakdekk (merk: bakdekk) på Salten-dekksenter. Hadde tatt 4-hjulskontroll 2 uker tidligere hos Østbyen bil. Når jeg kjører ut på riksveien ser jeg at rattet står 10 grader mot venstre. Ringer tilbake til Salten-dekksenter. De sier at i henhold til dekkskifte så skal en bil tåle å bli jekket opp, ber meg deretter oppsøke østbyen bil. Østbyen bil stiller seg helt uforstående til at det kan skje og sier at de skal ha 750,- for å jekke opp bilen og undersøke hva som har skjedd. Noen råd?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Var å vasket bilen her om dagen, gleder meg som en unge til å sette på sommerfelger. Har som nevnt tidligere tatt 4-hjulskontroll, var 2-3 uker senere å kjøpte 2 nye bakdekk. Når jeg kjørte ut av dekksenteret sto rattet 10 grader mot venstre. Både verksted som utførte 4-hjulskontroll og dekksenteret fraskrev seg alt ansvar.. Har snakket med en mekaniker som skal ta en ettersjekk og se over hva som er gjort feil.. Har resynkronisert caben og finjustert nedgang på coveret til kalesjen. God stemning! Trøster meg med at sommeren snart er her og at jeg for første gang siden jeg kjøpte bilen har fått kjørt med taket nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fozzie88 Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Solgt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå